xain Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Heij, jeg har glemt passordet på ene pc'en min, og jeg klarer heller ikke å formatere den med F11. lurer på om det er noen som kan hjelp meg med dette. egenhånd, tussen takk for alle svarene. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Installere windows på nytt ? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Er ikke noe problem å fjerne passordet med rette programmet. Hva slags windows har du. Om det er xp så skal det bare være å starte i sikkermodus for å fjerne det, om du ikke har passordbeskyttet adminkontoen. Trykk F8 i oppstart for å få opp menyen for sikkermodus. (tror det bare funker med xp pro.) Endret 17. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
xain Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Er ikke noe problem å fjerne passordet med rette programmet. Hva slags windows har du. Om det er xp så skal det bare være å starte i sikkermodus for å fjerne det, om du ikke har passordbeskyttet adminkontoen. Trykk F8 i oppstart for å få opp menyen for sikkermodus. (tror det bare funker med xp pro.) har win vista. har prøvd men den spør om passord læll Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 How to reset the Windows administrator password – Windows 7, Vista, Windows XP Lenke til kommentar
JAH Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Trinity Rescue Kit http://trinityhome.org/Home/index.php?wpid=1&front_id=12 Lenke til kommentar
xain Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 How to reset the Windows administrator password – Windows 7, Vista, Windows XP jeg kan ikke les & snakk og skriv engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå