Aquilla_Greyf0x Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Husker jeg ble så skuffa da den første stratten jeg mekka sjøl ikke funka (bloodlusta kodobeast, dekket av kaptapulter og burrows) litt lol da.. : hæ. gikk du uti slagmarka å begynte å bygge burrows? ja... :oops: :oops: :oops: lolda Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Husker jeg ble så skuffa da den første stratten jeg mekka sjøl ikke funka (bloodlusta kodobeast, dekket av kaptapulter og burrows) litt lol da.. : hæ. gikk du uti slagmarka å begynte å bygge burrows? ja... :oops: :oops: :oops: lolda Har du noen lagra replays av det? Fikk utrolig løst til å se det. Skulle ønske vi fikk Sk.Dominator til å prøve den taktikken en gang, han er jo orc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 - upkeep? skjønner ikke hva de mener, og gidder ikke sette meg inn i det. Går bra uansett samme her...lurte fælt på kva den Upkeepen var som stadig kom fram. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 husker jeg spilte en utrolig merkelig 4on4 engang... en av motstanderne sendte ghoulen sin rett i angrep, summona masse bygninger (men ikke crypt) og fant ut at han egentlig var ganske sqrewed med en gang, en annen jobba baken av seg for å fylle kvota si (90 supplyunits) med peasants, det klarte han rakkernmeg også (var XP-party i basen hans etterpå, ja) og de to siste spilte solo hver for seg... dette var et laddergame, ligg unna randomteam sier nå jeg... :o Lenke til kommentar
Aquilla_Greyf0x Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Husker jeg ble så skuffa da den første stratten jeg mekka sjøl ikke funka (bloodlusta kodobeast, dekket av kaptapulter og burrows) litt lol da.. : hæ. gikk du uti slagmarka å begynte å bygge burrows? ja... :oops: :oops: :oops: lolda Har du noen lagra replays av det? Fikk utrolig løst til å se det. Skulle ønske vi fikk Sk.Dominator til å prøve den taktikken en gang, han er jo orc Neh, sry Jeg viste vel ikke åssen jeg sava rep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå