hallgeirl Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Tatt på verandaen... jeg ble rimelig fornøyd, men hva synes dere? Tips til forbedringer tas imot med takk. Nedskaleringa til 1280 i bredden tok desverre bort litt detaljer fra øynene.. men må vel leve med det Edit: Så var det bildet da. Endret 17. august 2010 av hallgeirl Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Et perfekt bilde! Kan ikke si noe annet. 10/10 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Konge fokus! og en spennende bakgrunn og. Tror du det hadde vært bedre med en bakgrunn med mer kontrast mot flua? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Tusen takk, folkens! Tror du det hadde vært bedre med en bakgrunn med mer kontrast mot flua? Det tror jeg du har rett i. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Bakgunnen ødelegger mye her, den går nærmest inn i flua, syns dette trekker ned. Fine detaljer fra øynene. Tålmodighetsprøve dette å fange de fine fluebildene. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fint bilde, men jeg får ikke opp objektivet i exif. Hva slags objektiv er benyttet her? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Fint bilde, men jeg får ikke opp objektivet i exif. Hva slags objektiv er benyttet her? Det er et reversert 18-55mm kit-objektiv til Canon 450D. Reverseringsringen har desverre ingen elektriske koblinger så derfor ble ikke den informasjonen med. Autoxave: Kritikken er mottatt, takk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ok fokus, skarpt og fint ser det ut som, men bildet er veldig undereksponert (Lysmåleren blir lurt trill rundt av gult) og jeg ville muligens prøve å komme litt mer forran flua, men ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå