SirJames Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er noe galt med pcen vår. En relativt ny laptop som jeg fikk ifjor, pga reklamasjon på den forrige. Av og til så henger alt seg opp når man er inne på nettleseren. Uansett nettleser. Jeg klikker på et ikon eller lignende og så står bare markøren og snurrer. Sånn kan den være i 30 sekunder eller 1 minutt før det blir normalt igjen. Dette kommer og går, noen dager er den helt ok, mens andre dager tregt hele tida. Nettverket skal være bra. Vi har nylig flyttet og i forrige leilighet hadde vi samme problemet. På oppgavebehandling ser jeg at det er 98 prosesser, som går når jeg ikke gjør noe som helst. Og 45% fysisk minne brukes. Har en mistanke om at noen innstillinger eller noe ikke er helt rett? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ta backup av det du har på pcen som er viktig, så trykker du f11 i oppstart av pcen, du kommer da til et recoveryprogram der du kan sette den tilbake til fabrikkinnstillinger. Er sikkert mulig finne feilen men det kan fort bli mye mer jobb enn å bare ta en recovery. Lenke til kommentar
Mr. Eyefinity Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 reinstall av nettleser ? Ccleaner og register skjekk,hatt et lignende problem.... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 reinstall av nettleser ? Ccleaner og register skjekk,hatt et lignende problem.... Skal prøve dette, tar jeg recovery slettes vel alt på pcen, spill osv. Men har ikke så mye på den ennå, så det skal gå bra. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Har akkuratt samme problemet her,firefox og IE fryser i ca 1/2 min. startet etter at jeg satte i nytt skjermkort men det er tydligvis ikke det(stationær pc) dette startet for 3-4 dager hos meg.. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Har akkuratt samme problemet her,firefox og IE fryser i ca 1/2 min. startet etter at jeg satte i nytt skjermkort men det er tydligvis ikke det(stationær pc) dette startet for 3-4 dager hos meg.. Si ifra hvis du får fikset det. Har ikke hatt tid å sett på min ennå. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Avinstaller alt som er av flash og java. Kan hende det er de to drittsekkene som gjør livet ditt surt. Ellers er livet mye bedre på nett med Firefox og AdBlock Plus og Flashblock installert. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Format c: løste problmet her,orket ikke feilsøke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå