anhey Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hey. Har leita og sett på nettet og i aviser etter en ny mobil i det siste. Greier ikke helt å avgjøre hvilken jeg vil ha, både med tanke på utseende og type, men må si at jeg har veldig lyst på en med touch-screen. Og i den forbindelse lurer jeg på om det er noen der ute som har en anbefaling å komme med.. ? Evt. hva som er positivt/negativt med den telefonen. (På forhånd, takk! ) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Spar pengene er alltid best. Lenke til kommentar
anhey Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 I noen tilfeller er vel det lurt ja Lenke til kommentar
anhey Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Er det ingen som har noe å komme med ? Lenke til kommentar
anhey Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Okei. Hva du synes er bra med den da? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Prøv mobilvelgeren til Amobil! Lenke til kommentar
anhey Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Er det noen som har erfaring med samsung wave ? Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 IPhone! Jeg fikk den til bursdagen min i juni. Jeg er kjempefornøyd! Det eneste jeg er litt misfornøyd med er batterikapasiteten, men jeg bryr meg ikke så veldig om batteriet med tanke på at jeg lader den om natten Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er det noen som har erfaring med samsung wave ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1203762 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå