AfterGlow Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Endelig kan tilhengerne slappe av. Ventetiden er snart over. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Krav for at jeg kjøper PS3, fastsatt når den kom ut: - Slim-verson (Check!) - Gran Turismo 5 (snart check!) Endret 17. august 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Liker! Offentliggjøringen fant sted på Sonys pressekonferanse under den pågående Gamescom-messen, og det er ikke så altfor mange ukene til butikkhyllene kan løpes ned. Den europeiske slippdatoen er nemlig satt til 3. november. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er vel ikke første gangen denne er "fastsatt"... Jaja, får håpe det endelig kommer nå da! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Krav for at jeg kjøper PS3, fastsatt når den kom ut: - Slim-verson (Check!) - Gran Turismo 5 (snart check!) Siterer bare den jeg Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg kjøpte PS3 ved release i bunn og grunn for å spille GT5. Ser ut som jeg snart skal få brukt konsollen min Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er vel ikke første gangen denne er "fastsatt"... Jaja, får håpe det endelig kommer nå da! Jo dette er første gangen den er fastsatt. Men vi har hatt utallige rykter basert på intervjuer og est. lanseringsdatoer og andre ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gleder meg til spillet kommer ut men jeg frykter lav FPS. Derfor venter jeg til man har satt karakter på spillet. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette blir årets høydepunkt spillmessig. Har sett frem til dette siden jeg spilte GT4 for mange år siden. Men jeg håper de gjør noe med musikken denne gangen, slik at man ikke bare har valget å høre på slitsom repiterende indierock hele tiden. Grafikken trenger jeg ikke nevne engang, den BLIR bra. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Supertøft! Brooom Brooom! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er det egentlig 1000 biler i praksis? Trodde det var bare et mindretall av disse som var "fullverdige" biler i spillet. AtW Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette har jeg ventet lenge på. Skal ha collectors edition uten tvil! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er det egentlig 1000 biler i praksis? Trodde det var bare et mindretall av disse som var "fullverdige" biler i spillet. AtW På hjemmesiden til GT5 står det at det er 200 premium-biler og 800 standard-biler. Premium: Fra de forførende formene til sportsbilene til det detaljerte interiøret i premium-bilene, hele bilen våkner til liv med fascinerende detaljnivå. Standard: Mange av bilene som har vært med i tidligere utgaver av Gran Turismo er laget på nytt som standardbiler på PlayStation®3. Samlingen inneholder over 800 biler, et stort utvalg som spenner over en rekke epoker og kategorier. --- I Gran Turismo 5 har bilene frontlys, og i premium-biler kan du bytte mellom nærlys og fjernlys etter behov. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, riktig, så 200 fullverdige biler mao, "standard"-bilene har vel ikke noe damage-opplegg heller? AtW Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Alle biler har "skader som påvirker bilens fysikk" og "skitt, riper og bulker". Premium-bilene har i tillegg "karosserideler som løsner eller faller av". (hentet fra GT5 hjemmesiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg