Benbjo Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Heisann, jeg/vi er på jakt etter en androidtelefon til min samboer. Dette er kriteriene: - Pris maks 3000 - greit kamera - android OS - touch - fint design - 3.2 tommer (altså, ikke for stor telefon). Hun var først innstilt på Wildfire, men etter å ha lest anmeldelsen her på amobil var det uaktuelt. Desire vil hun ikke ha fordi en av hennes venninner har den og da "hermer" hun visstnok. Den er uansett litt over pristaket hun har satt. Samsung Spica liker hun ikke designet på. Ikke den nye kinamobilen heller. Hun liker ikke Hero/Legend pga "knekken". Tattoo og Magic er det bare å glemme også. Vi holdt på å kjøpe Samsung Wave før jeg oppdaget at den ikke har Android. Finnes det en telefon som kan passe til min samboer? Om ikke for øyeblikket så kommer det kanskje noen utover høsten? Takker for hjelp =) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sett på Sony Ericsson sine? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Ja Xperia er vel litt i overkant for dyr? X10 mini tror jeg ikke var noe. Var "for tykk", men skal vel gå og se på den. Liten er vel skjermen også? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 X10 mini har mindre enn 3.2" skjerm ja. Tror ikke den finnes den tlf hun ønsker seg så...Lykke til! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Haha, jo takk. Vi får vente til høsten. Da kommer det sikkert noen greie telefoner. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) HTC Legend oppfyller flest av kravene. Synd hun ikke liker den. Har hun sett fysisk og holdt i den, eller bare sett den på bilder? Evt. kan hun vente på den danske Lumigon T1: http://www.mobilen.no/wip4/skandinavisk-mobil-snart-klar/d.epl?id=45102 Edit: Den kommende Xperia X8 er også et alternativ. Endret 18. august 2010 av jornhd Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Bare sett på bilder. Og ja, er klar over at den passer fint. Får ta henne med til butikken for å titte på de fysisk. Er ikke så lett å se hvordan de er ved å bare se på bilder. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fikk meg nylig HTC Legend og blitt veldig glad i den, designen er lekker og synes at den passer perfekt til din samboer, men koster dessverre over 3000kr uten abonnement. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Fikk meg nylig HTC Legend og blitt veldig glad i den, designen er lekker og synes at den passer perfekt til din samboer, men koster dessverre over 3000kr uten abonnement. Ja, men det blir nok i så fall med Djuice Phone slik at noe blir finansiert. Da kommer den i underkant av 3000. Forøvrig sykt tilbud på Desire på djuice.no. 900kr med Djuice Phone 175. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå