Thatssomebaadnews Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://open.spotify.com/user/stianlar/playlist/7tDVD0eqteyFccbmhsIA69 Her er min nye spilleliste på spotify. Som dere ser er den ikke veldig innholdsrik enda, men kommer seg etterhvert! Listen er åpen for alle å legge inn musikk; håper noen kan legge inn noen bra sanger i samme sjanger som ligger allerede! Altså litt chill/rolig "rock" om man kan kalle det det? TAKK! Lenke til kommentar
EyN Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://open.spotify.com/user/stianlar/playlist/7tDVD0eqteyFccbmhsIA69 Her er min nye spilleliste på spotify. Som dere ser er den ikke veldig innholdsrik enda, men kommer seg etterhvert! Listen er åpen for alle å legge inn musikk; håper noen kan legge inn noen bra sanger i samme sjanger som ligger allerede! Altså litt chill/rolig "rock" om man kan kalle det det? TAKK! Ehm, det du gjorde nå var å be internett (folk som sitter her på forumet) om å slette alle sangene dine. Beklager, men holder du den "åpen" for alle så er det alltid noen som sletter alt.. Skjedd meg før, hehe ^^. Anbefaler at folk gir deg forslag og du adder det enn at du holder det åpent og risikerer at sanger som du har slitet med å finne blir sporløst forsvunnet og du ikke har noen backup liste Dette er dog opp til en hver person om de vil risikere det eller om du bryr deg om det Mvh EyN Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Næh, er det mulig for folk å SLETTE sanger også? Trodde det bare var mulig å legge til..? Lenke til kommentar
EyN Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Næh, er det mulig for folk å SLETTE sanger også? Trodde det bare var mulig å legge til..? flytte, adde og slette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå