Gjest Forvirret frøken Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det hele handler om meg og min kjæreste, vi har vært sammen i ca 3 år med litt mellom rom på grunn av noen missforståelser.. Helt siden vi ble sammen har vi små kranglet men forholdet har holdt, han er en person som blir lett sur/irritert og da lar det går ut over meg. Nå i det siste krangler vi opp til flere ganger om dagen om alt jeg åpner kjeften om. I han sin familie er det jeg som er den skittene jenta som alltid gjør noe dritt mens han er engleungen. Det jeg vil frem til er at : Han stadig vekk kjefter meg ut, klager på hvordan jeg går kledd osv.. Han lar meg heller ikke leve det livet jeg vil, selvfølgelig skal man ta hensyn til sin partner men det får være grenser. Jeg må holde meg inne hele tiden slik at han til en hver tid vet hvor jeg er og hva jeg holder på med. Jeg har derfor svært sjeldent mulighet til og treffe mine venner grunner til at han hater mine venner . " de er ikke min type" sier han. Det eneste jeg får sett dem er når jeg er på skole/jobb også griper jeg selvfølgelig sjansen når han er borte. Jeg har ofte prøvd og snakke med han om det men får aldri noe respons tilbake, jeg snakker aldri om mine problem til han fordi han ikke vil lydde, jeg har prøvd gjentatte ganger men uten hell.. Jeg sliter med og holde mote oppe, hverdagene blir bare tyngre og tyngre! Jeg har prøvd og si det til han. Jeg føler meg liten og hjelpeløs til tider. Han er også ekstremt sjalu av seg, nesten psyklig. Jeg har spurt han om han vil ha noe hjelp men det takket han NEI til!! Jeg skal nok ikke si at jeg heller perfekt, men jeg prøver ihvertfall.. Er han verdt noe ? Ville vært flott med noen tips og hjelp Lenke til kommentar
Knife Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Haha! For en drittsekk. Dropp han. Han prøver å være dominerende og prøver å være sjef. Men innsiden er han bare en manipulerende taper. DROPP HAN, hvis du vil det som er best for deg. Og det skal jeg love at du vil... Endret 17. august 2010 av Pijus 4 Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Bare søppel. Bli kvitt det og gå videre. Ingen burde leve et så begrenset liv. Du skal ikke være den lille dokka hans. Kjenner til det der... 1 Lenke til kommentar
Gjest Forvirret frøken Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 SV : Takk, Hadde det bare vært så enkelt, det er ikke bare og høre den sammen setningen hver gangen jeg nevner orde " jeg orker ikke dette mere, vær så snill". Da kommer det " jeg tar liv av meg" lens. Det er tungt, jeg føler jeg har problemer der altså, vi er forlovet og har Akuratt flyttet sammen! Så føler det ikke er så enkelt. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 SV : Takk, Hadde det bare vært så enkelt, det er ikke bare og høre den sammen setningen hver gangen jeg nevner orde " jeg orker ikke dette mere, vær så snill". Da kommer det " jeg tar liv av meg" lens. Det er tungt, jeg føler jeg har problemer der altså, vi er forlovet og har Akuratt flyttet sammen! Så føler det ikke er så enkelt. Det endrer litt på saken, men... Siden du er forlovet, er du da ærlig med deg selv om du vil tilbringe resten av ditt liv med den personen? Er det det livet du vil ha? Etter å ha lest den siste posten din virker det som han har enda større problemer. Kan jo være farlig? Lenke til kommentar
Gjest Forvirret frøken Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tenker daglig på om det virkelig han jeg vil ha, jeg er glad i han. Men er fortsatt litt usikker på om jeg vil fortsette ofrer alt for han og leve slik som jeg gjør i dag! Men tankene kommer bare til hvordan jeg vil ha det uten han og de positive sidene med han.. Ja det kan man si! Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tenker daglig på om det virkelig han jeg vil ha, jeg er glad i han. Men er fortsatt litt usikker på om jeg vil fortsette ofrer alt for han og leve slik som jeg gjør i dag! Men tankene kommer bare til hvordan jeg vil ha det uten han og de positive sidene med han.. Ja det kan man si! Kan ikke hjelpe deg å velge, men for din egen skyld, ikke la kjærligheten overstyre alt annet :/ Lenke til kommentar
Knife Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 SV : Takk, Hadde det bare vært så enkelt, det er ikke bare og høre den sammen setningen hver gangen jeg nevner orde " jeg orker ikke dette mere, vær så snill". Da kommer det " jeg tar liv av meg" lens. Det er tungt, jeg føler jeg har problemer der altså, vi er forlovet og har Akuratt flyttet sammen! Så føler det ikke er så enkelt. Ta livet av seg selv ja. Nå har aldri en person sagt at h*n skal ta livet hvis jeg ikke vil tilbringe dagene sammen, men jeg hadde egentlig bare sagt at han burde skjerpe seg og ta livet hvis det han virkelig vil. Det er ikke ditt problem. Og selve fyren hørs jo ut som en needy taper med psykolgske problemer, la han kjøre seg selv i grøften. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gjør deg selv en tjeneste og få deg bort i fra han, jo før jo bedre. Du kommer til å angre på de årene du har tullet bort med han.. Lenke til kommentar
enator Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 eller samtalterapi, kan sikkert väre vanskelig å nevne det for han ettersom det virker som om at han har et behov av total kontroll. men verdt et forsök ihvertfall. "jeg tar livet av meg" er nok bare tomme trusler, er lett å ta til den for de som får panikk av å miste kontroll. (nå skal jeg ikke beinhardt påstå at det bare er tommetrusler, men de fleste som skriker den settingen når det demrer mot slutten kommer nok ikke til å gjennomföre truselen) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Greit, dere har vært sammen i 3 år, men du ødelegger deg selv og ditt eget liv om du ikke går fra han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) SV : Takk, Hadde det bare vært så enkelt, det er ikke bare og høre den sammen setningen hver gangen jeg nevner orde " jeg orker ikke dette mere, vær så snill". Da kommer det " jeg tar liv av meg" lens. Det er tungt, jeg føler jeg har problemer der altså, vi er forlovet og har Akuratt flyttet sammen! Så føler det ikke er så enkelt. Ta livet av seg selv ja. Nå har aldri en person sagt at h*n skal ta livet hvis jeg ikke vil tilbringe dagene sammen, men jeg hadde egentlig bare sagt at han burde skjerpe seg og ta livet hvis det han virkelig vil. Det er ikke ditt problem. Og selve fyren hørs jo ut som en needy taper med psykolgske problemer, la han kjøre seg selv i grøften. Du skal faen med ikke spøke med den setningen. Jeg tar livet av meg, det er en ekstremt følsom setning og du vet ikke om det er tomme trusler eller ikke. Kan være han har psykologiske problemer, men det merkes som at du gir faen i sånne problemer? Ja hun må få seg vekk fra han, men ikke på 1 dag, det må gå litt sakte. De er forlovet, de har flyttet sammen og de har vært sammen i 3 år, og du mener hun skal bare komme seg vekk så fort som mulig? Tar han livet av seg så får hun en ekstremt stor skyldfølelse som kan ete hun opp som kan skape depresjon etc etc. DERFOR skal du ikke spøke med den setningen, eller gå såpass kjapt fra hun, når de har tilbringt en så lang tid sammen. Endret 18. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kanskje han passer til noen av disse? Hvis han har noen av disse så er det hjelp å få. Men å få han til å innse det er kanskje noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå