Larsenio Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har nettopp fått forespørsel fra Vesterålen Turlag om å bruke mitt bilde av fjellet Måtind -med bygda Stave under- som Oktoberbilde for deres 2011-kalender Får ikke honorar, men ti kalendere gratis som takk for bidraget. Dette holder i maaaaaassevis for meg da dette er et lite, men viktig steg for meg som hobbyfotograf med ambisjoner. Bildet la jeg selvsagt ut til kritikk her på akamforumet da jeg hadde tatt det i okt.09, og fikk vel forsåvidt blandede kritikker for det, men jeg syns det er viktig og på sin plass å takke folka på forumet for at jeg har kommet et lite steg på veien. Hadde det ikke vært for dere hadde ikke jeg lært det lille jeg kan Takk! Her er da bildet med EXIF under: 1/250 sek lukker 120mm brennvidde f/11 ISO 100 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Win! Gratulerer - bare husk på å ikke ødelegge noe av bygda i etterbehandlingen - vi vil jo nødig ha Stavefeil. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gratulerer. Ikke at jeg er noe god på foto men bra bilde, syns jeg Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Win! Gratulerer - bare husk på å ikke ødelegge noe av bygda i etterbehandlingen - vi vil jo nødig ha Stavefeil. :!: Hehe, akkurat min type humor! Takk for gratulasjoner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er lov å skryte når noe slikt skjer. Gratulerer. Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Slik er morsomt - gratis Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gratulerer. Jeg tjenestegjorde i luftforsvaret på Andøya i 91-92, og har vært omtrent overalt på den øya. En virkelig fantastisk plass som jeg ønsker å dra tilbake til. Bildet ditt kan jeg bruke nær lengselen blir for stor. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Grattis! Sånt er alltid moro (å se - det skjer jo aldri med meg...) Har du en lenke til den originale tråden i BK? Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gratulerer! Det er vel fortjent. Du har levert gjennomtenkte og gode bilder over lang tid nå Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Grattis! Sånt er alltid moro (å se - det skjer jo aldri med meg...) Har du en lenke til den originale tråden i BK? Tråden Og til dere alle andre, TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 jeg gratulerer også. Morsomt. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Gratulere så mye Lenke til kommentar
Itw Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du skal ikke høre på hva alle andre sier Larsenio, jeg syntes du er flink jeg Dette er da ment som en spøk, for de som ikke tok den Huff ble ikke noe bedre av den forklaringen, men ikke ment som at du ikke er flink da, men heller ikke ment som at ingen andre syntes det heller. Antagelig en alt for innviklet spøk til syvende og sist. Gratulerer! Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Keep up the good work Keep up the good work Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 grats, skulle gjerne sett en større versjon av bilde da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå