Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir lei når jeg har fått napp

Gjest Goggen

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 23. akkurat nå sammen med en flott dame, problemet mitt er at jeg forelsker meg, og viss jeg da får napp går jeg lei med en gang og dumper dama, dette har skjedd flere ganger de siste årene, og jeg har veldig dårlig samvittighet ovenfor damene. Noen med samme erfaring? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme med meg. Er kanskje noe med at vi setter oss høyere enn damene (som er en god ting) og hvis de ikke er spennende går vi lei av dem. Uffatelige mange ganger at jentene ville noe mer enn jeg ville. Men av den grunn så stopper det ikke meg av å møte mennesker, jeg bare elsker spennende mennesker.

Hva er løsningen da? Faktisk er løsningen å finne den perfekte dama. Noen blir sammen med en for å tette et hull i selvtiliten, andre av følelsen, ja.. Det er om å velge jenten din mellom mange andre millioner av andre jenter. Og når du har gått ut og søkt vil du finne din perfekte.

Jeg for all del elsker livet uten kjæreste og alt problemer det følger med. Føler meg fri til å være med hvem som helst og gjøre hva som helst.

Du trenger faktisk ikke å bli forelsket og bli sammen med en.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...