InsertNumLock Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hehe. Herlig at gutten blomstrer som han gjør. Er ikke mange sesongene sidene hvor han var benkesliter og Jenas/Carrick var kongene på midten. Spår mange gode sesonger foran han. Og må si meg veldig enig i det at han roer ned midten. Han har så god oversikt og spiller så lurt at det blir 10 ganger lettere for resten av laget. Modric og Palacios blir for simpelt. Palacios har ikke den roen, han er eksplosiv, og vinner mye baller, men eier ikke passningsfot på en god dag. Modric har jeg uttalt meg om før, og fikk bare kjeft. Men jeg liker ikke fyren. Han blir for puslete. God ballfordeler osv, men har ikke fysikken som Huddlestone. Min desidert beste midt er Huddlestone - Kranjcar. Vell og merke en Kranjcar i form. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Godt Spurs kom seg på slutten, de tar seg nok videre etter storspill i London. Har alltid hatt sansen for laget jeg, så får vel heie på dem i CL i år Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 de klarer nok å hamle opp med Young Boys på eget gress vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå