Xanman Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Young Boys leder allerede 1-0! Tottenham hører rett og slett ikke hjemme i CL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Flaks-mål da. Helt utrolig at dere ikke bruker Huddlestone da, skjønner det ikke når det er så viktig kamp. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Young Boys leder allerede 1-0! Tottenham hører rett og slett ikke hjemme i CL. Takk for at du jinxa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Herregud, 2-0. For et mål da. Men helt vanvittig at Huddlestone ikke spiller. Man ser hvor svak Palacios er. Dawson er faen meg treig også. Dette er katastrofe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 2-0 til Young Boys?! Dette er for bra. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 2-0 faktisk. Dette kan bli tøft for Spurs. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva er det Tottenham driver med? Ligger under 2-0 mot Young Boys allerede. Skal de virkelig kaste bort en så stor mulighet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ser du på kampen da Le Prof? Young Boys er gode. De slo også ut Fenerbahce som nå spiller Europa League fordi de undervunderte de.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Ser du på kampen da Le Prof? Young Boys er gode. De slo også ut Fenerbahce som nå spiller Europa League fordi de undervunderte de.. Gjør ikke det, dessverre. Sitter på VGlive og storkoser meg! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men jeg ser kampen.. Eller jeg switcher mellom den og Rosenborg-FCK. Btw, jeg koser meg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Jeg tenker vi tar en vits mens vi venter på neste mål: I went to White Hart Lane yesterday, and noticed how green and lovely their pitch was. So i summoned over the groundsman and asked him what his secret was, his reply was: “Well i do nothing, just every Saturday afternoon we put £100m worth of sh-t over the pitch and it works wonders” :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kanskje de spiller så dårlig fordi det er kunstgress... husker Utd var veldig dårlige på kunstgress i fjor mot Mosvka eller noe. Seriøst, fuck me, 3-0. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) HAHAHAHAHAHA!!!! :!: :!: Edit: Når jeg tenker meg om hadde jeg klikket om noen oppførte seg slik i Arsenal-tråden. Beklager! Endret 17. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Le Prof, slike innlegg hører vel ikke hjemme her? Ta det i Highbury-tråden. Tror virkelig dette er pga. kunstgresset da, men fortsatt svaakt. Endret 17. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Le Prof, slike innlegg hører vel ikke hjemme her? Ta det i Highbury-tråden. Sorry, skal beherske meg. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 hvordan er dette mulig.. 3-0 er jo helt sick.. i det miste etter spurs sin prestasjon mot city i helgen.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har alltid ment at Tottenham er en skam for England Må være ganske kjipt å kjempe så lenge og hardt og fortjent få den fjerdeplassen, får så å bli slaktet før turneringen har startet. Føler faktisk litt med dere. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Jermain Defoe: Spurs will go further than Arsenal in Champions League Ærlig talt syntes jeg litt synd på Tottene nå. De har aldri vært med i CL noen gang, og så roter de bort den ene sjansen på denne måten ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå