Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

jeg ler litt stygt, og smiler styggere.. =) hjelp?

Diskutant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pijus: Wrong, jenter ser på smilet, og bare smilet selv kan få noen til å forelske seg. Satt litt på kanten selvfølgelig.

Selv om du har mange gode poeng, Pijus, blander du litt vel med fakta og dine egne meninger :)

no hard feelings buddy

Endret av Kjetil_91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg smiler, ser man altfor mye tenner.

Har ett fælt smil. Du er ikke den eneste.

En annen ting også, jeg ser forbanna sur ut hele tida jeg.. selv om jeg er strålende fornøyd, så ser jeg noe sur ut. Folk som ikke kjenner meg tror nok jeg er potte sur 24/7..

Haha noen bare ser sur ut uten å være det :) Det eneste jeg kan tenke meg da er å lyste opp holdningen litt, men når man er i egne tanker blir det litt verre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting også, jeg ser forbanna sur ut hele tida jeg.. selv om jeg er strålende fornøyd, så ser jeg noe sur ut. Folk som ikke kjenner meg tror nok jeg er potte sur 24/7..

Mange er slik. Det kommer av hvordan ansiktet er formet samt muskler.

----

At jenter ser på smilet er helt sikkert rett, men smilet er mer enn munnen. Smilet er øynene, og det går ikke an å forfalske. Så smilet kan du ikke gjøre noe med, og med en gang jenten finner ut at du skammer deg over smilet, burrn!

Lenke til kommentar

Mange er slik. Det kommer av hvordan ansiktet er formet samt muskler.

----

At jenter ser på smilet er helt sikkert rett, men smilet er mer enn munnen. Smilet er øynene, og det går ikke an å forfalske. Så smilet kan du ikke gjøre noe med, og med en gang jenten finner ut at du skammer deg over smilet, burrn!

hører du er voksen og har god erfaring med damer og ansikt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ai.. Nei, jeg er ikke voksen, jeg er kun 15 år gammel. Hvor gammel er du da?

Forskjellen mellom oss er at jeg syter ikke, jeg finner løsninger. Og jeg leser om det jeg snakker om.

Om ansikt og kroppspråk har jeg tatt fra boken Kunsten å lese tanker

om Alter-ego og selvutvikling har jeg tatt fra forskjellige kilder. Som Fight Club, Blueprint Decoded, How to become an Alpha Male, How to Win Friends & Influence People og diverse andre bøker, filmer og artikler.

Blant annet i boken Kusten å lese tanker av Henrik Fexeus så skriver han mye om hvordan du kan lese kroppspråk fra ansiktet. Og han nevner på hvordan ansiktet er bygget opp, og hvordan noen folk ser sint ut 24/7 uansett hva, selv har han samme problem. Egentlig bare å slå opp navnet på google bilder - ser jo ikke blid ut han fyren..

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Ai.. Nei, jeg er ikke voksen, jeg er kun 15 år gammel. Hvor gammel er du da?

Forskjellen mellom oss er at jeg syter ikke, jeg finner løsninger. Og jeg leser om det jeg snakker om.

Om ansikt og kroppspråk har jeg tatt fra boken Kunsten å lese tanker

om Alter-ego og selvutvikling har jeg tatt fra forskjellige kilder. Som Fight Club, Blueprint Decoded, How to become an Alpha Male, How to Win Friends & Influence People og diverse andre bøker, filmer og artikler.

Blant annet i boken Kusten å lese tanker av Henrik Fexeus så skriver han mye om hvordan du kan lese kroppspråk fra ansiktet. Og han nevner på hvordan ansiktet er bygget opp, og hvordan noen folk ser sint ut 24/7 uansett hva, selv har han samme problem. Egentlig bare å slå opp navnet på google bilder - ser jo ikke blid ut han fyren..

javel..

jeg har fortsatt ikke spurt om hvor teit du syns jeg er, så jeg gidder ikke lese innlegget.

svar på spørsmålet, eller give a sh*t..

håper vi er ferdige med dette nå og slipper å bli uvenner..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

er forresten over 15 ja..
Lenke til kommentar

Det at Pijus ikke bryr seg om om smilet, ansiktet, tennene etc. synes jeg er veldig rart i en alder av 15. Er jo rundt denne alderen og litt eldre at kompleksene er på topp.

Hva slags løsninger er det du finner om å få bedre smil og le bedre?

Når Diskustant først har startet en tråd om å forbedre latteren (og smilet), så tror jeg ikke det hjelper at noen sier at man ikke skal bry seg om det. Han bryr seg om det, og jeg ville brydd meg jeg også.

Diskutant: Var det så at du ikke likte ditt eget smil, men har fått komplimenter for det av jenter?

Lenke til kommentar

Diskutant: Var det så at du ikke likte ditt eget smil, men har fått komplimenter for det av jenter?

korrekt :)

jeg er en særing.. jeg vet..

fortsatt, hjelp?

---

og nei.. jeg er ikke en 14-15-16+ år gammel type som kun bryr seg om utseende..

takker for at kjetil i det minste bryr seg og ikke klager på meg :)

Lenke til kommentar

Hei. Smile og latteren er faktisk to ting som er vedlig vanskelig å endre.

Smilet styres av øynene, så det kan lett ses om det er ekte eller falsk, og jenter er ekstremt gode på kroppspråk. Så hvis du prøver å lage et kult smil, så vil det enkelt ses på ønyene.

Latteren er også noe som er vanskelig å endre på grunn av hvordan munn musklene er sammensatt og hvordan du vanligvis pleier å uttale bokstaver og slikt. For alle er et lett å le når man ikke skal le og da har man kontroll over musklene og kan lage akkurat den lyden man vil selv.

Men hva om en kamerat plutselig forteller en vits og du braser i latter og smiler vilt?

The real you comes always trough - RSD

Så derfor vil jeg si at det er bedre å endre tankegangen din, enn smilet og latteren, men uten å komme i en lang disukusjon - jeg dømmer ingen og du får gjøre akkurat slik du føler for.

At et at Pijus ikke bryr seg om om smilet, ansiktet, tennene etc. synes jeg er veldig rart i en alder av 15. Er jo rundt denne alderen og litt eldre at kompleksene er på topp.

Klart mange bryr seg om utsende, status og penger i den alderen og alle aldre oppover, men jeg er ikke dem og jeg vil ikke være dem.

Det er systemet som har fått deg til å tro at du trenger utsende, penger og status for å være vellsukkses med jobb og damer, systemet som bestemmer alt du gjør idag. Om hva som blir neste mote blir laget på et kontor av en dude med kreative ider, "Ut med muskler. Inn med skinny!!". Jeg har respekt for slike folk, dem er kreative og gjør noe.

Sannheten er at hjernen, ja har endret seg etter årene, men lets face it, vi har akkurat samme behov som før. Beskyttelse, lederskap, og alt det der den ville steinalder mannen hadde. Damer har alltid pyntet seg, fordi det er akkraktivt for oss mennene, og det vil være slik framover alle årene vi er som mennesker. Men vi mennene i den andre enden trenger ikke å bry oss om det, fordi jenter er ikke programert til å sette utsende eller økonimsktryghet først, eller i hvertfall ikke utsende. De fleste jenter har en svak sans av virkeligheten og trenger av den grunn også en leder som kan beskytte dem, som er kalt en alpha male. I en flokk med løver så er det alltid lederen som får de meste akkrative makene, og slik er det hos menneskene. Lederskap kommer ikke av utsende eller penger, men indre verdi og hva du har å gi til verden. Dette er et veldig komplisert tema og om jeg måtte ha forklart det videre måtte jeg nesten begynt fra the basic, som er mye tekst.

Men whatsoever, tror du steinalder mannen hadde et speil hvor hen han gikk og når han fikk en kvise så skrek han ut "Ohh NO.. A pimple! Ohh god!" Sannheten er at utsende ikke betdy noe som helst for kvinne, der de eneste ville ha en fyr som kunne lede dem mot tryghet. Og derfor kan man se mange folk som ikke er noe som helst good looking som har de meste heiteste damene ever, jeg har sett dem overalt. Utsende er laget for å skille mennesker genetisk.

Men av den grunn så er det jo ikke noe grunn for å pynte seg, men ikke overdriv med å fikse på latteren eller smilet ditt, det er bare for dumt.

Før var jeg ganske lik som andre ungdommer som "Jeg må ta voks i håret for å tørre å gå ut" og av den grunn tok jeg også på meg voks hverdag. Idag er det ikke slik, idag bryr jeg meg ikke om hva folk synes eller tenker om meg. Jeg elsker meg for mye og setter meg så pass høyt opp at ingen sin sans av virkeligheten kan slå min.

Dette er også et tema jeg har lest mye om og snakket mye med en kamerat av stefaren som driver på med natural game bootcamp, og han har fortalt om alle disse hjernevasket mennene som trodde at man måtte ha utsende og penger for å lykkes med venner og kvinner, og derfor gikk de for den beste jobben, for de dyreste klærene og for de mest kostbare kjønnhetsprodukter. Men de kom jo ingen vei på dame fronten.

Når du vet hva verdi angår og hvordan folk reagerer til verdi og slikt vil du plutselig få en slik Matrix- Red pill og se verden fra en helt annerledes måte, hvor mange ganger har ikke folk orket å lytte til hva du har å si? Det har faktisk noe med verdi av deg selv å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har hatt en del "komplekser" for latteren og smilet mitt jeg også. Folk har alltid kommentert latteren min, ikke nødvendigvis på en negativ måte, men mer at den er veldig karakteristisk/spesiell. Dette synes jeg bare er artig, og jeg liker å skille meg ut på den måten. Latteren har nok også forandret seg mye gjennom årene (siste året VGS nå), per i dag er det slik at jeg har 3-4-5 forskjellige typer latter avhengig av hvor hardt jeg ler, på en måte intensiteten. Klarer ikke forklare det på noen annen måte. Er uansett glad i latteren min :)

Hva smilet angår er jo ikke dette noe jeg kan forandre på uten å gå under kniven (plastisk kirurgi), men jeg har heller ikke lyst å forandre på noe egentlig. Har lært meg å bli glad i smilet mitt, og i dag er jeg veldig fornøyd med det. Elsker å smile, og smiler egentlig ekstremt ofte.

Om latteren din virkelig plager deg Diskutant kan du jo prøve å gjøre som Kjetil sier, å forandre den "manuelt". Hva smilet angår er det ikke så mye å gjøre tror jeg. Om du synes tennene er stygge eller at de kunne vært hvitere og slikt er det vel tannlegen din du bør snakke med. Du må bare ikke slutte å le og smile :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

*snip*

javel.

noen som kan gi meg svar UTEN å svare på den måten?

Fy faen.. Du er en sikkelig sær og merkelig person. Tror du virkelig at du kan endre smilet og latteren? Det er du, og tydligivis liker du ikke deg selv. Uansett så svarte jeg konsektrativt og du høv vekk svaret mitt fordi jeg ga deg ikke nøkkelen til å forandre smilet ellr latteren. Det er ikke noe som heter "10 steps to better smile".

Skjerp deg

Lenke til kommentar

Fy f*en.. Du er en sikkelig sær og merkelig person. Tror du virkelig at du kan endre smilet og latteren? Det er du, og tydligivis liker du ikke deg selv. Uansett så svarte jeg konsektrativt og du høv vekk svaret mitt fordi jeg ga deg ikke nøkkelen til å forandre smilet ellr latteren. Det er ikke noe som heter "10 steps to better smile".

Skjerp deg

ro ned fjortistemperamentet ditt. seriøst.

når jeg stiller et spørsmål her inne så spør jeg ikke etter hvor umulig det er å endre på.

hvis det er umulig, så ikke svar.

Kjetil bl.andre har tydligvis et svar. da svarer han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...