Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

jeg ler litt stygt, og smiler styggere.. =) hjelp?

Diskutant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Beckham er jo noe for seg selv da. Slask hele fyren.

Simpelt hen ved å begynne å le sånn, så går automatisk lattern over på det etterhvert. Har også en syk latter når jeg skrattler da, litt verre å endre på den.. Men men!

litt verre å endre på den ja..

hva med smil?

jeg har funnet ut at jeg ikke liker så godt å smile pga det.. det betyr ikke at jeg har sluttet å smile :) men likevel!

Lenke til kommentar

Har ikke noe skikkelig problemer med latterne min(lyden), men sliter også med smilet selv ass. Føler jeg har helt fucka tenner og hele ansikt vrir seg når jeg smiler/ler. Vis f.eks jeg skulle sakt at jeg var en 10 på utsene så føles det som jeg går ned til 3 når jeg smiler (bare eksmepl altså :whistle:).

Lenke til kommentar

Beklager, men må bare le av deg.

HVORFOR I HELVETTE BRYR DU DEG OM HVA ANDRE SYNES OM DEG?

Du har fått en god overdose av hva samfunnet har å tilby. Du lever opp til andres forhåpninger om hva som skal være perfekt, og ikke dine egene. FUCK THAT!

Du er laget slik, uansett hvor ræva du ser ut, så er det deg. Du er genetisk forskjellig fra alle andre mennesker, vær faen meg glad for det. Det er ikke latteren du må endre eller smilet, men tankegangen din.

Tro meg, jeg har gått gjennom mange fæle ting. Kvisehelvette, stor nese, latter og utallelse av språket. Når jeg var 10-14 år gammel så begynte jeg å bry meg om det, nå er jeg 15 og gir faen meg ikke en shit. Jeg synes jeg er heldig for den jeg er, og vil nå faktisk ikke endre en forbanna ting om meg selv. Og her snakker en fyr som ikke klarer å si bokstaven R sikkelig. Jeg sluttet å leve opp til andres forhåpninger om hvordan jeg skulle være, jeg sluttet å bry meg om hva folk mente (jeg har faen meg ikke tid til det) og gikk fra en av de uppulære guttene (bokstavelig sagt) til en av de mer poppulære.

Endret av Pijus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

HVORFOR BRYR DU DEG OM HVA ANDRE SYNES OM DEG?

beklager. måtte bare le av deg..

først og fremst, ikke skrik.

andr; jeg har aldri sagt at dette er noe _andre_ synes, det er noe _jeg_ synes.

ro deg ned og skaff fakta før du trekker konklusjoner.

jeg bryr meg aldri om hva andre synes om meg..

(utenom hvis det er jenter som liker det de ser :whistle: )

______

edit: fjerna banninga ;)

Endret av diskutant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har også en rar latter, men er ikke noe å gjøre med det. Tror ikke det går ann å forandre latteren sin, den kommer i fra hjertet vettu.

Lenke til kommentar

Skeptisk. Ser for meg at det blir en noe falsk latter..

Vel, vi må jo ha skeptikere i samfunnet også :)

Men jeg har endret latter minst 3 ganger i fra u-skolen og den er naturlig og har fått komplimenter for at den er herlig xD

Men uansett, når jeg skrattler så får jeg ofte en ondskapsfull latter avhengig av situasjonen, noe jeg burde få av meg.. :blush:

Lenke til kommentar

Det kan nok være mulig å skifte latter så lenge du ikke presser deg hardt til å le på en bestemt måte. Da kan det nok bli falsk slik som Gypsy sier.

Jeg har selv skiftet latter utallige ganger gjennom de siste åra. Pleier å kopiere latteren fra mange andre og synes det er flaut hvis jeg ler på samme måte som de i nærheten av dem :p

Lenke til kommentar

The real you comes always trought. Så sikker på om det går ann å "skifte" latter sikkelig? Det er lett å le "kult" når man er på bevist på å le, men når du plutselig bare eksploderer av latter, hva er det å gjør da?

beklager. måtte bare le av deg..

først og fremst, ikke skrik.

andr; jeg har aldri sagt at dette er noe _andre_ synes, det er noe _jeg_ synes.

ro deg ned og skaff fakta før du trekker konklusjoner.

jeg bryr meg aldri om hva andre synes om meg..

(utenom hvis det er jenter som liker det de ser :whistle: )

Hva burde du endre? Tankegangen din eller latteren din?

Ikke vær helt på trynet nå som du svarer latteren din, fordi alt er i hodet ditt. Om folk iker deg eller ikke er også bare i hodet ditt og det er du som styrer det, tror du egentlig noen bryr seg om utsende på gutter? Tror du virkelig det?

Om du ikke hadde brydd deg om hva andre hadde synes om deg (noe du gjør nå) hadde du aldri hatt det problemet. Om du ikke hadde brydd deg om hva andre synes om deg så hadde du heller kanskje ikke dusjet eller pyntet deg, eller for all del egentlig brydd deg om smilet eller latteren, fordi du bryr jo deg ikke hva andre synes..

Og det jeg skriver er fakta, noe en person som vil endre smilet og latteren sin ikke vil skjønne.

Du lever i et system gutt, der det blir satt stander på hva som er fint eller ikke. Folk merker når du er en selvhatene tufs, og slike folk liker ikke andre. Men poenget er at du blir lært opp å ha en fint smil eller en fin latter for å bli akspektert, men kom an, ingen som give a shit.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Hva burde du endre? Tankegangen din eller latteren din?

latteren.

Ikke vær helt på trynet nå som du svarer latteren din, fordi alt er i hodet ditt. Om folk iker deg eller ikke er også bare i hodet ditt og det er du som styrer det, tror du egentlig noen bryr seg om utsende på gutter? Tror du virkelig det?

ja?! jenter bryr seg faktisk litt om utseende også. innse det, gutt..

Om du ikke hadde brydd deg om hva andre hadde synes om deg (noe du gjør nå) hadde du aldri hatt det problemet. Om du ikke hadde brydd deg om hva andre synes om deg så hadde du heller kanskje ikke dusjet eller pyntet deg, eller for all del egentlig brydd deg om smilet eller latteren, fordi du bryr jo deg ikke hva andre synes..

så du dusjer aldri etter du har trent? Du bruker aldri hårvoks?

ikke få meg til å le...

Og det jeg skriver er fakta, noe en person som vil endre smilet og latteren sin ikke vil skjønne.

nei. det er ikke fakta.

Det er jeg, og bare jeg som ikke liker den. Det er flere som har sagt de digger den! og deriblandt jenter.

men kom an, ingen som give a shit.

skal vi vedde? spør verden. Velkommen til the real world.. hvorfor tror du susan boyle ikke er undertøysmodell? og hvorfor er orlando bloom og david beckham alle jenters drøm? (jeg vil ikke bli som de nei.. er ikke skjeiv...)

konklusjon: jeg bryr meg selv. andre gjør ikke det om lattern min.

alle bryr seg litt om utseende, selv om det ikke er alfa omega.

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
latteren.

Go ahead og se hvor langt du kommer. Husk at vi mennesker ikke er dumme på kroppspråk, og underbevistheten kan skille mellom en falsk latter og en ekte latter.

ja?! jenter bryr seg faktisk litt om utseende også. innse det, gutt..

De bryr seg ikke om smilet ditt eller latteren, men personlig verdi og hvordan du ser på deg selv. Når du tenker at latteren er stygg så ødelegger du mye av verdien din.

så du dusjer aldri etter du har trent? Du bruker aldri hårvoks?

ikke få meg til å le...

Det gjør jeg, men om du ikke skjønte det skal jeg gjerne forklare på nytt. Du skrev at du bryr deg ikke om hva mennesker tenker om deg, og derfor ville du heller ikke brydd deg så mye håret, latteren eller smilet. Å ikke dusjer er forsåvidt bare ekkelt.

skal vi vedde? spør verden. Velkommen til the real world.. hvorfor tror du susan boyle ikke er undertøysmodell? og hvorfor er orlando bloom og david beckham alle jenters drøm? (jeg vil ikke bli som de nei.. er ikke skjeiv...)

Spør verden du, er det noen som bryr seg om smilet ditt eller latteren enn deg selv? Om ingen som bryr seg og du trenger ikke å lage en reaksjon eller innponere andre, hvorfor så endre latteren? Skjønner ikke helt hvorfor bruke så mye nytteløs tid.

Og skal jeg forklare deg hvorfor så mange reagerer på orlando bloom eller david beckham eller for all del Jack black? Fordi de har sosialverdi, og det er en av tingene som er ekstremt akktrativt. Sosialverdi fører også til personligverdi, som fører til bedre sans av hvem du er og verden rundt deg, som er de samme gode egenskapene en leder har. Og hvem er det som får makene i en flokk? Lederen.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Beklager, men må bare le av deg.

HVORFOR I HELVETTE BRYR DU DEG OM HVA ANDRE SYNES OM DEG?

Du har fått en god overdose av hva samfunnet har å tilby. Du lever opp til andres forhåpninger om hva som skal være perfekt, og ikke dine egene. FUCK THAT!

Du er laget slik, uansett hvor ræva du ser ut, så er det deg. Du er genetisk forskjellig fra alle andre mennesker, vær faen meg glad for det. Det er ikke latteren du må endre eller smilet, men tankegangen din.

Tro meg, jeg har gått gjennom mange fæle ting. Kvisehelvette, stor nese, latter og utallelse av språket. Når jeg var 10-14 år gammel så begynte jeg å bry meg om det, nå er jeg 15 og gir faen meg ikke en shit. Jeg synes jeg er heldig for den jeg er, og vil nå faktisk ikke endre en forbanna ting om meg selv. Og her snakker en fyr som ikke klarer å si bokstaven R sikkelig. Jeg sluttet å leve opp til andres forhåpninger om hvordan jeg skulle være, jeg sluttet å bry meg om hva folk mente (jeg har faen meg ikke tid til det) og gikk fra en av de uppulære guttene (bokstavelig sagt) til en av de mer poppulære.

Wow, ja, imponerende det der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...