Dufen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Marit Randsted Andreassen`s drapsmann sier i en artikkel i Dagbladet at han ikke vil at foreldrene til avdøde Marit skal ha omsorg for barnet som hun hadde med ham. - Hvorfor bør hun ikke være hos Marits foreldre, spurte statsadvokat Lars Erik Alfheim. - Fordi de har et galt inntrykk av hva slags person jeg er, svarte han. Han har drept moren til barnet og vil nå ha omsorgen når han kommer ut av fengselet fordi "de har et galt inntrykk av hva slags person jeg er". Tror han virkelig at de kan ha et noe som helst annet slags inntrykk av ham? Et barn har selvfølgelig rett til foreldre, men en drapsmann som har tatt livet av moren til barnet? Hva er det egentlig som feiler dette mennesket? Særdeles svekkede sjelsevner? Jeg blir forbanna av å lese slikt Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tviler jo sterkt han får noe rett nei. Han er nok ikke helt god i topp lokket Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sa lenge ikke retten finner pa a gi han omsorg for barnet av en eller annen tapelig grunn sa vil jeg ikke bli irritert. At det finnes idioter og at de er kraftig overreperesentert blandt drapsmenn er vel ingen overaskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå