AfterGlow Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Og den første traileren ser du her. Gjør deg klar for en blodig rollespillvår. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Gjetter på at dette er 1000 år senere? Magien ser mer utviklet ut og våpnene mer avanserte.Fienden ser ut til å være Qunari? The qunari are recent arrivals to the area surrounding Ferelden, having arrived by warship four centuries ago. While in the past they threatened to conquer all of Thedas, they are currently involved in a war for dominance of the north against the Tevinter Imperium. The qunari are apparently more technologically advanced than the native Thedosian cultures, possessing cannons and an impressive navy. Endret 17. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Leste et sted at de skal lage spillet mer konsoll vennlig. Yay... not Endret 17. august 2010 av Lange Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ja det skal det, og alle pc spillere er enig med deg og hater det forteller-stemmen er da Flemeth? hørte ho skulle komme tilbake i 2'ern sjøl om de fleste sikkert kverka henne, eller kroppen hennes i 1'ern.. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gjetter på at dette er 1000 år senere? Magien ser mer utviklet ut og våpnene mer avanserte.Fienden ser ut til å være Qunari? The qunari are recent arrivals to the area surrounding Ferelden, having arrived by warship four centuries ago. While in the past they threatened to conquer all of Thedas, they are currently involved in a war for dominance of the north against the Tevinter Imperium. The qunari are apparently more technologically advanced than the native Thedosian cultures, possessing cannons and an impressive navy. Når fikk Qunari horn? Det er vel heller sansynlig at det er en demon eller dark spawn uten at det egentlig har noe å si. Han bruker forøvrig blood magic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Quanri har horn. Det står i Dragon age wikia. In Dragon Age 2, it is revealed that most qunari have horns. Some are born without them, but it is not considered a defect—on the contrary, those born without horns are considered special, as they are meant for a special role in qunari society such as a Ben-Hassrath or an envoy to the other races. Sten, as a soldier of the Beresaad, falls into this category. It is not uncommon for qunari who betray their beliefs to remove their own horns (as in the case of Armaas), though the reason for this act is not yet clear Sten er unntaket. Dessuten har de alltid hatt planer om å innvadere. Han med horn i traileren er en quanari. Kilde http://dragonage.wikia.com/wiki/Qunari Endret 19. august 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fikk sjokk når jeg leste det skulle komme en toer av dette fantastiske spillet, også allerede i mars neste år! Jeg har jo bare runda 1ern EN gang uten expansion! Dette var dagens nyhet for min del. Elsker dette rollespillet. Skal ikke engang se traileren Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fikk sjokk når jeg leste det skulle komme en toer av dette fantastiske spillet, også allerede i mars neste år! Jeg har jo bare runda 1ern EN gang uten expansion! Dette var dagens nyhet for min del. Elsker dette rollespillet. Skal ikke engang se traileren Jeg skal ikke spille spillet en gang, så mye elsker jeg det! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Dette kan bli så utrolig bra! Dragon Age Origins er et av de beste RPG-spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg