ebr Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Har brukt W7 siden mars nå, og hatt få problemer, en bluescreen en veldig sjelden gang i blant. Ihvertfall inntil senere tid, nå får jeg det ofte etter maskinen har stått på hele dagen, mitt i surfing og mp3 spilling. Dessutten får jeg det også etter ca. 10m etter maskin er slått på, begynner ligne ett mønster. W7 er helt oppdatert, har tilomed oppdatert alle MSI hovedkort driverne den siste uken for å se om problemet lå der... noen som har noen tips? har aldri hatt lignende med noen windows versjoner før, og W7 fungerer perfekt ellers.. Endret 17. august 2010 av ebr Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hva slags feilmelding får du. Kan være minnefeil, men feilkoden i bsoden forteller mye om hva som er feil. Last ned memtest her, brenn som isofil, og start maskinen fra cd og se om du får noen feil. How to her. Endret 17. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
ebr Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 takk, tviler ikke på at det kan være dårlige ram-brikker ja , skal kjøre den memtesten når jeg har noen timer til overs.... Lenke til kommentar
ebr Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Det var den ene ram-brikken, fikk to feil på den i testen, Nå har jeg tatt den vekk og ser hvordan det går.. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ok, da har du nok funnet feilen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå