Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve seg på eksen igjen?

Anbefalte innlegg

Heisann.

For godt over et halvår siden slo jeg og eksen opp, vi hadde vært sammen over 3år. Første året i forholdet var vi sammen ofte og mye, men så flyttet hun og begynte å studere samtidig som jeg begynte i en mer krevende jobb. Etterhvert traff vi hverandre mindre og mindre og jeg må ærlig innrømme(nå som jeg ser mer objektivt på det) var jeg den som taklet det minst. Skal ikke gå inn på alle problemer, men vi hadde utenom de tingene når vi først var sammen et utrolig bra forhold.

Jeg var den som ville slå opp og prøvde det et par ganger, svak som jeg var klarte jeg ikke å gjennomføre det. Siste gangen ble vi enige om å gjøre en ekstra innsats, 2 uker senere slo hu opp. Fikk vel som fortjent der sånn som jeg presset hu.

Tiden som har fulgt har vært rar, hu er veldig dedikert til meg og jeg til henne. Ringer mange ganger om dagen, treffes hver uke og gjør alle kjæresteting sammen. I starten hadde vi sex hver gang hu var på fylla(idiot meg som ble bootycall?) og vi har hatt sex et par ganger i edru tilstand.

Så roet alt seg en periode rett og slett fordi dette ødela meg innvendig. Men nå for noen uker siden tok kontakten seg opp igjen, vi treffes ofte og prater flere ganger om dagen på telefon og sms. Hu blir mer og mer varmhjertet mot meg, men sier aldri noe rett ut. Og jeg tar hint veldig dårlig, så jeg vet ikke hva som er hint. I helgen ringte hu meg og ville sove hos meg etter byen, for første gang på 3mnd eller noe. Dum som jeg er sier jeg ja, og vi lå sammen. Dagen etter fant vi på noe sammen igjen og hadde det kjempefint.

Jeg har med tiden funnet ut at dette er jenta jeg vil ha, og er villig til å se bort i fra at hu ikke er perfekt og kanskje jeg må se mer på mine problemer og feil før jeg pirker på hennes. Jeg er en veldig dedikert kjæreste og bruker mye tid og ressurser, forventer litt for lett det av henne også selv om jeg egentlig burde vite at studielivet opptar veldig mye av deg. Dette har jeg nå lært.

Jeg lurer egentlig på om noen har vært borti dette før? Har dere vært fra hverandre over et halvår og funnet tilbake til hverandre og det har funket over tid? Jeg har ikke sagt noe rett ut til henne om dette, og hu har ikke det til meg. Vi kysser ikke i edru tilstand, så for alt jeg vet kan det være en fyllegreie fra hennes side.

I morgen har jeg tenkt til å manne meg opp og ta steget ut og fortelle helhjertet hva jeg føler og hva jeg vil. Har lært av tidligere brudd at det er ikke vits å si sånt med en gang det er slutt i desperasjon, jeg har virkelig tatt tiden til hjelp og kommet over bruddet og tenkt meg frem til om det er dette jeg virkelig vil.

Er veldig redd for at hu kanskje ikke vil dette i det hele tatt når jeg har pratet med hu om dette, blir som å bli dumpa for andre gang :)

Sorry for en veldig lang post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...