cruelphotography Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan kan du være enig med begge, når det du sier ca er det jeg sa ? Ikke for å være kverrulant altså....... Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Enig med Cruel. sånn Endret 22. august 2010 av Eltviken Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Mener også det er mulig å bruke det visst man liker den looken uten en viss effekt i bakhode. hæ? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 hehe, må bare le litt.. Men Ola har selvsagt rett Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Gjør det enkelt for en gangs skyld, kun kamera og 70-200 ellernoe, så slipper du stresset med blitser og den slags. Lek med lys/ siluett og behersk 3 dimmensjoner. Jeg har funnet en helt ny verden uten all ekstra lyssetting og bruker omgivselsene for det de er verdt. En utfordring men kanon gøy når resultatet da dukker opp. Det handler om lyset og stemningen du fanger med den. Endret 21. august 2010 av Inc Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Mener også det er mulig å bruke det visst man liker den looken uten en viss effekt i bakhode. hæ? sånn går det når mann skal skrive ned sine tanker på 1 min...hadde litt dårlig tid i sta.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 men heldigvis gjorde du en god jobb med det nå ? Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) har redigert nå.. Endret 22. august 2010 av Eltviken Lenke til kommentar
flory Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Når det gjelder objektiv du burde bruke kan det være greit og vite hvilken kamera du har "FF/crop" I og med at du skal være ute så vil 50mm fungere utmerket,men 24-105 vil gi deg litt finere "bokhe". Er du ikke helt sikker på lokasjonen så prøv og få litt avstand så bakgrunn blir uskarp. Ta gjerne en tur i forkant "alene/1 kamerat" og prøv lyset,bokhe og utsnitt,så kan du se hvordan det funker. Ikke ta med deg kameratflokken,hvis du trenger hjelp så ta med deg en voksen "i hodet" person,eventuelt hvis modellen vil ha med ei venninne så sett henne i sving med og holde den hjemmelaget reflektoren. Ta helfigurbilder fra flere forskjellige høyder ikke bare stå oppreist. bruker et Canon EOS 350D mn har mulighet til å låne både en 40D og en 5d er veldig fornøyd med kameraet mitt så jeg foretrekker å bruke d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå