Diskutant Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 noen som har noen sanger jeg kan høre på når jeg savner kjæresten? spotify-liste / enkeltsanger funker fint.. Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aAu9o6jA0S4 Den pleier jeg å høre på 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) takk.. den hjalp faktisk litt! edit: nå begynner snart gutten å grine her i stolen.. Endret 17. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=VxZByfLPdSQ Denne liker jeg. Vet ikke hvorfor, men jeg og x'en hørte på den utallige ganger. edit: Spotify, as requested Endret 17. august 2010 av Friction# 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 edit: hvis dere har spotify-link / liste, så vil jeg heller ha det enn enkeltsanger på youtube.. men likevel, youtube er også supert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Copy-Paste til Spotify viss du vil høre den der. Dama mi sendte meg denne sangen når hun var på ferie. Fikk meg bare til og savne henne enda mer. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Denne betydde mye for meg en gang, men det var bare en potensiell kjæreste... http://www.youtube.com/watch?v=f0TXOAeu6Gc Dårlig kvalitet på den da men... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Dårlig kvalitet på den da men... god nok Lenke til kommentar
Gjest avstand Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har etter noen måneders avstand funnet ut at det å sitte og høre på typiske savne-sanger er noe av det dummeste jeg kan gjøre. Da blir jeg bare emo over å ikke ha kjæresten her, ikke kunne prates noe særlig, osv. Bare et tips. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 . En vaskeekte 80-talls powerballade. Burde passe bra... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har etter noen måneders avstand funnet ut at det å sitte og høre på typiske savne-sanger er noe av det dummeste jeg kan gjøre. Da blir jeg bare emo over å ikke ha kjæresten her, ikke kunne prates noe særlig, osv. Bare et tips. dårlig tips. Det har etter noen måneders avstand for meg funnet ut at det å sitte å høre på sånne sanger er bra 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=DR91Rj1ZN1M Er lagd så altformange drittversjoner av den sangen, og finner desverre ikke den versjonen der på Spotify, har kjøpt den på iTunes og der står Michael Andrews & Gary Jules under artist. Edit: Ble litt tull med mdeiatagen Endret 18. august 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Gjest avstand Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 dårlig tips. Det har etter noen måneders avstand for meg funnet ut at det å sitte å høre på sånne sanger er bra Av nysgjerrighet, hvorfor? Liker du å sitte der med en stor, tung klump med savn i magen? Må du ha det vondt for å ikke "glemme" henne? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 dårlig tips. Det har etter noen måneders avstand for meg funnet ut at det å sitte å høre på sånne sanger er bra Av nysgjerrighet, hvorfor? Liker du å sitte der med en stor, tung klump med savn i magen? Må du ha det vondt for å ikke "glemme" henne? fordi jeg er en av dem som liker å tenke på henne selv om jeg ikke ser henne så ofte.. 1 Lenke til kommentar
Ibris Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har noen artister som jeg pleier å høre på når jeg er i savne-modus, og dette er et lite utvalg av sangene deres + noen til:) Michael Jackson: Aint no sunshine Baby be mine Break of Dawn For all time The lady in my life The way you make me feel Phil Collins: Cant stop loving you In the air tonight Two hearts Seal: I've been loving you too long Here I am(come and take me) Noen andre: Enrique Iglesias - Could I have this kiss forever Bjørn Eidsvåg - Mysteriet deg Jordin Sparks - No air Terence Trent D`Arby - Sign your name Savage Garden - Chained to you Time og my life og shes like the wind - Dirty dancing soundtracks 1 Lenke til kommentar
Leus Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hva med å høre på sanger som betyr noe spesiellt for dere to? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Hva med å høre på sanger som betyr noe spesiellt for dere to? lurt! Lenke til kommentar
mtw Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=t-idDbIfGvw&feature=artist Eller versjonen med Roy Orbinson eventuelt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har ikke kjæreste selv, så "savnet" for meg blir kanskje i noen tilfeller mer en slags sorg/ensomhet. Men jeg tror likevel mange av sorgene kan falle i smak. Det er jo tross alt en slags smerte man føler når man er vekke fra sin kjære (jeg kjenner til følelsen).. Mange av sangene er av typen jeg aldri ville spilt høyt med kompiser, rett og slett fordi de er så "klissete"/jentete (noe jeg satt og tenkte på da jeg skrev dem ned nå ;P). Men jeg kan ikke feige ut for sånt, og jeg er gladi dem alle sammen. Enjoy. Er youtube-link, den fins ikke på spotify. Men er veldig mange fine bilder : Emily - From first to last (spotify) Free fallin' - John Mayer (spotify) Blame it on me - Marina Mena (spotify) Warm Whispers - Missy Higgins (spotify) Here with me - Dido (spotify) Everything - Lifehouse (spotify) Thank you - Alanis Morissette (spotify) Because of you - Ne-yo (spotify) Wonderwall - Oasis (spotify) A thousand miles - Vanessa Carlton (spotify) Ohio is for lovers - Hawthorne Heigts (spotify) MakeDamnSure - Taking Back Sunday (spotify) Breakeven - The Script (spotify) Nutshell - Alice in chains (spotify) You are loved (Don't give up) - TImo Raisanen (spotify) Yndlingssangen min nå for tiden: Crosses - Jose Gonzales (spotify) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå