H4ck3r Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei, jeg lurte på hvilket program/programmer som kan redigere .dem (demo) i Counter-Strike. På forhånd takk Mvh Hacker Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Geekplay kan brukes til å redigere CS demoer, tror jeg Finner det HER Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Nei!? Geekplay brukes til å SPILLE av demoer. Hvis du skal redigere anbefaler jeg videomach eller adobe aftereffects. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 GeekPlay funker ikke, det kommer opp: Could not copy demo-file, directory name, or volume label syntax is incorrect Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det går ikke an å redigere .dem filer. Så greit er det. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 okei, takk for svaret Lenke til kommentar
Freddy-San Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Du bruker Videomach, pinnacle studios, adobe after effects, etc etc... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 http://www.auspantheon.com/?927,1200963 Lenke til kommentar
nightLook Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 nekroz, feil. Hvordan tror du det blir laget fragmovies? Det går fint an å redigere en cs demo. Jeg vet ikke hvordan, men mangen har da sagt ymse program du kan bruke. Lykke til. Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Fin guide her også: http://www.khan.nu/vegastrike/ Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 nekroz, feil. Hvordan tror du det blir laget fragmovies? Det går fint an å redigere en cs demo. Jeg vet ikke hvordan, men mangen har da sagt ymse program du kan bruke. Lykke til. Vel, egentlig er det du som tar feil. Fordi man kan ikke redigere en .dem fil, den er som den er. Det du kan gjøre er å lage .bmp filer fra demoen, dvs delen den opp frame for frame for så å sette den sammen til en .avi fil eller lignenden med f.eks. Videomach. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 nekroz, feil. Hvordan tror du det blir laget fragmovies? Det går fint an å redigere en cs demo. Jeg vet ikke hvordan, men mangen har da sagt ymse program du kan bruke. Lykke til. Vel, egentlig er det du som tar feil. Fordi man kan ikke redigere en .dem fil, den er som den er. Det du kan gjøre er å lage .bmp filer fra demoen, dvs delen den opp frame for frame for så å sette den sammen til en .avi fil eller lignenden med f.eks. Videomach. Hvordan skal jeg dele den opp?? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 http://www.karljones.com/halflife/movies2.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå