Gjest Durr Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hallo! Jeg skal begynne med p-pillen Feminil nå, pga. mine omfattende akneproblemer. Jeg har hørt at mange opplever å få større pupper av p-piller, er det stor sjanse for at dette skjer med meg? Jeg har allerede 65F i BH-størrelse, så noe mer nå blir litt over the top. Sett at jeg får større pupper av pillene, vil de bli mindre igjen når jeg slutter med pillene? Og om jeg legger på meg noen ekstra kilo (som skjer fordi mer vann bindes i kroppen, om jeg har forstått rett?), så vil vel også disse forsvinne når jeg er ferdig med å ta pillene? Lenke til kommentar
linsol1991 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hallo! Jeg skal begynne med p-pillen Feminil nå, pga. mine omfattende akneproblemer. Jeg har hørt at mange opplever å få større pupper av p-piller, er det stor sjanse for at dette skjer med meg? Jeg har allerede 65F i BH-størrelse, så noe mer nå blir litt over the top. Sett at jeg får større pupper av pillene, vil de bli mindre igjen når jeg slutter med pillene? Og om jeg legger på meg noen ekstra kilo (som skjer fordi mer vann bindes i kroppen, om jeg har forstått rett?), så vil vel også disse forsvinne når jeg er ferdig med å ta pillene? De er noen som får Støre pupper av p-piler ja, eg tror ikke at dem vil bli mindre når du slutter på dem igjen. For noen går lit opp i vekt, men de er bar de første ukene, etter en stund så vil de aller fleste få normal apetitt og vekten tilbake. Men når du går ned i vekt i igjen så forsvinner jo som oftest noe av størrelsen på brystene? de er så forskjellig fra person til person, tror du bare må prøve deg frem. Men lyketill da! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det går sikkert bra, og "STORE pupper og ren hud" eller "Store pupper og uren hud"? ... Tror ikke du skal være så bekymret over bivirkningene, bare pillen først og fremst virker sånn den er tenkt. Lenke til kommentar
Gjest Durr Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tar pillene ved siden av isotretinoin-kuren ("roaccutane") jeg går på nå, så det er derfor jeg vurderte fordelene opp mot bivirkningene. P-pillene skal jeg gå på for å få litt fart på den andre kuren. Kjøpte pakken i dag da, så jeg tror nok jeg går for dem. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå