Bjornivar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei har et kjapt spørsmål angående Bruk av Gps i utlandet. Er litt redd for å bruke mobilen som GPS i tilfelle det skulle koste meg dyrt. Har lastet ned kart over Tsjekkia på Ovi Suite og satt Tilkobling "frakoblet" på inernettmenyen i kartprogrammet på telefonen. Er det noe annet jeg må gjøre for å være sikker på at det ikke blir å koste meg noe for å bruke GPSen? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) I menyen må du hake på gps og hake av assistert gps ( mobilnett-gps) Jeg haket av alt utenom gps. Fikk mange spammeldinger om at tilkobling i utlandet koster osv, men den skal ikke laste ned noe om man har landet inne og kun bruker gps. Endret 17. august 2010 av War Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Ah ja det var bra du sa i fra Har huket av alt utenom integrert gps. Tusen takk Endret 17. august 2010 av Bjornivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå