McBitch Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er ute etter flere lunsjalternativer til å ha med meg på skole. Det bør være forholdsvis sunt, inneholde minimum 500 kalorier (helst mer), helst en del proteiner og være godt! Jeg har tilgang på mikrobølgeovn og varmt vann, ellers blir det å spise kald mat. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Wraps - Alt du trenger er tortillas, grønnsaker, kjøtt og en god dressing Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Gjort det i en periode nå, men jeg må ha noe å veksle mellom. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Salat, med masse pasta, og kylling eller skinke. Lag den dagen før, sett i kjøleskapet, og dra den med når du går ut døren. Med bønner i salaten kan du droppe kjøttet. Wraps og salat kan varieres i det uendelige, og hvis du setter av en søndagsettermiddag til å forberede litt skolemat/bake, kan du få flere alternativer. Brødmat blir f.eks. ganske godt om du droppet BRØD, og baker ciabattas, rundstykker eller horn i stedet. I tillegg kan du bake pizzasnurrer med grovt mel og mye grønnsaker, alt dette kan fryses, og tiner over natten slik at det er klart til morgenen før du går. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Når du lager salat er det også lurt å ha litt annet enn bare vanlig isbergsalat - kjøp med deg litt ruccola som gir litt mer smak. Sleng oppi litt mais og litt fetaost, passer godt med kylling og pastaskruer. I tillegg kan du jo ta et gammelt brød, kutte i små biter, steke litt i stekepanne og ha som krutonger dersom du vil det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Chili con etellerannet protein. Hermetiske tomater, tomatbønner, røde bønner, mais, protein, chili, hvitløk og krydder (kanel, spisskumen, paprika). Lag en stor gryte, fordel i tupperwarebokser og hiv i frysen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Liker forslagene her. Driver å skriver kostholdsplan, så jeg skal nok bruke noe herfra i den Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå