Gå til innhold

Problem med ipod touch etter IOS 4 oppgradering

Anbefalte innlegg

Etter at jeg oppgraderte til IOS 4 på min ipod touch så har den klikka helt. Når jeg titter rundt på internett så går den i ventemodus helt tilfeldig og så slår den seg av noen ganger. Får heller ikke slått den på noen ganger, jeg får oppe eplet, men så bare slår den seg av.

Har prøvd å gjenopprette til fabrikk innstillinger, men den er fortsatt sånn rar.

Noen som vet hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Etter at jeg oppgraderte til IOS 4 på min ipod touch så har den klikka helt. Når jeg titter rundt på internett så går den i ventemodus helt tilfeldig og så slår den seg av noen ganger. Får heller ikke slått den på noen ganger, jeg får oppe eplet, men så bare slår den seg av.

Har prøvd å gjenopprette til fabrikk innstillinger, men den er fortsatt sånn rar.

Noen som vet hva jeg kan gjøre ?

Kjør en gjenoppretting i fra itunes.

Lenke til kommentar

Jeg fikk problem her om dagen på min ios4.02 ipod 8GB. Den gikk tom for batteri i løpet av en dag selv om den ikke var i bruk. Fant et tips om å kjøre restore fra itunes, og det ser faktisk ut til at det funker. Gjorde det i går, og nå ligger fremdeles batteriindkatoren på max.

http://news.softpedia.com/news/Softpedia-Readers-Speak-iOS-4-Affects-iPod-touch-Battery-Life-147064.shtml

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...