salamishit Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Etter at jeg oppgraderte til IOS 4 på min ipod touch så har den klikka helt. Når jeg titter rundt på internett så går den i ventemodus helt tilfeldig og så slår den seg av noen ganger. Får heller ikke slått den på noen ganger, jeg får oppe eplet, men så bare slår den seg av. Har prøvd å gjenopprette til fabrikk innstillinger, men den er fortsatt sånn rar. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Gidder ikke å bumpe mer nå bortsett fra den her: bump Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Etter at jeg oppgraderte til IOS 4 på min ipod touch så har den klikka helt. Når jeg titter rundt på internett så går den i ventemodus helt tilfeldig og så slår den seg av noen ganger. Får heller ikke slått den på noen ganger, jeg får oppe eplet, men så bare slår den seg av. Har prøvd å gjenopprette til fabrikk innstillinger, men den er fortsatt sånn rar. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Kjør en gjenoppretting i fra itunes. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvilken generasjon iPod er det? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg fikk problem her om dagen på min ios4.02 ipod 8GB. Den gikk tom for batteri i løpet av en dag selv om den ikke var i bruk. Fant et tips om å kjøre restore fra itunes, og det ser faktisk ut til at det funker. Gjorde det i går, og nå ligger fremdeles batteriindkatoren på max. http://news.softpedia.com/news/Softpedia-Readers-Speak-iOS-4-Affects-iPod-touch-Battery-Life-147064.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå