Gå til innhold

Hvilket 9800pro kort


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
meningsløst å gå fra 9700 pro til 9800 pro.... :roll::shrug:

 

Og hvorfor skall det vere en mening med alt her i livet :o :o

Er det ikke lov å ha det litt morro også :D:D:D:D

 

mye annen morro du kan ha for 5000 kr :shrug:

 

Det koster ikke 5000.- men 4000.- + at du må trekke fra 2500.- for det gamle og da blir det ikke så ille, ikke mer en det går en kveld på byen og så slipper du å vere dårlig dagen etter :D:D

Lenke til kommentar
noen skal ha det beste selv om man ikke merker forskjell bare for å ha det i signaturen sin eller.no

 

meningsløst å gå fra 9700 pro til 9800 pro....

 

 

Aksepter at noen har mere penger enn dere da... Og hva tjener dere egentlig på å prøve å snakke han ut av det? Lite trolig at han heller vil gi pengene til dere istedenfor..

 

Jeg sier bare Gratulerer Snekker'n, du vil nok ikke bli skuffet :D

Lenke til kommentar
noen skal ha det beste selv om man ikke merker forskjell bare for å ha det i signaturen sin eller.no

 

meningsløst å gå fra 9700 pro til 9800 pro....

 

 

Aksepter at noen har mere penger enn dere da... Og hva tjener dere egentlig på å prøve å snakke han ut av det? Lite trolig at han heller vil gi pengene til dere istedenfor..

 

Jeg sier bare Gratulerer Snekker'n, du vil nok ikke bli skuffet :D

 

hva vet du om hvor mye penger man har utifra dette innlegget?

Lenke til kommentar

Aksepter at noen har mere penger enn dere da... Og hva tjener dere egentlig på å prøve å snakke han ut av det? Lite trolig at han heller vil gi pengene til dere istedenfor..

 

Jeg sier bare Gratulerer Snekker'n, du vil nok ikke bli skuffet :D

 

Jo, jeg er ganske sikker på at han kommer til å bli skuffet,, det er som å oppgradere fra GF 4 Ti4200 til Ti 4400 og forvente at det skal gjøre noen forskjell...

Lenke til kommentar
hva vet du om hvor mye penger man har utifra dette innlegget?

 

okei, det ble litt feil å si det sånn da...

 

Men det er tydelig at dere prøver å anbefale han å ikke kjøpe kortet, da det allerede er bestilt, og det tjener ingen, derfor synes jeg alt dette blir litt feil.

 

Noen vil vel bruke pengene sine på forskjellige måter da :D

Lenke til kommentar

Jeg har allerede testet et 9800 kort på min maskin(et lånt et) og ja jeg vet jeg får en del ytelsesøkning, om denne er så nødvendig eller ikke det er en annen sak,det som er viktigst her er at jeg har lyst på det kortet og har slolgt det som står i maskinen og jeg har råd til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...