Heyhooo Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei.. Jeg har en htc tattoo.. Jeg lurte på om det er en mulighet å se om sms'er du sender blir mottat? Jeg har noen ganger fått høre av mottakeren at han/henne ikke har fått sms'en. Er det en application eller noe jeg kan gjøre får å få en mld eller noe om mld jeg sendte vart mottat av telefonen jeg sendte til? Eller om den er blitt lest da, går for nesten det samme:P Takk! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Du kan stille inn telefonen til å be om leveringsbekreftelse (hvordan det gjøres nøyaktig på din telefon vet jeg ikke). Merk deg at leveringsbekreftelse koster penger (Både netcom og telenor tar 45 øre pr bekreftelse - og jeg regner med de andre operatørene tar tilsvarende. For mange herrens år siden var dette en gratis tjeneste, men telenor og netcom oppdaget at det var en ny melkeku). Om telefonen mot all formodning ikke støtter å be om leveringsbekreftelse automatisk, kan du putte en spesiell kode inn i starten av tekstmeldingen (koden husker jeg ikke i farten, men det finner du sikkert på google). Lenke til kommentar
Heyhooo Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 cyclo skrev (På 17.8.2010 den 12.15): Du kan stille inn telefonen til å be om leveringsbekreftelse (hvordan det gjøres nøyaktig på din telefon vet jeg ikke). Merk deg at leveringsbekreftelse koster penger (Både netcom og telenor tar 45 øre pr bekreftelse - og jeg regner med de andre operatørene tar tilsvarende. For mange herrens år siden var dette en gratis tjeneste, men telenor og netcom oppdaget at det var en ny melkeku). Om telefonen mot all formodning ikke støtter å be om leveringsbekreftelse automatisk, kan du putte en spesiell kode inn i starten av tekstmeldingen (koden husker jeg ikke i farten, men det finner du sikkert på google). Takk for svar Åja.. de tar seg betalt for det og ja.. Men jeg trenger det ikke så ofte, bare en gang i blant. Trenger det veldig akkuratt nå Jeg har telenor. Jeg får se om jeg finner kodene da, men om noen vet de er det flott om de skriver det;) Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 AD_ skrev (På 17.8.2010 den 12.28): cyclo skrev (På 17.8.2010 den 12.15): Du kan stille inn telefonen til å be om leveringsbekreftelse (hvordan det gjøres nøyaktig på din telefon vet jeg ikke). Merk deg at leveringsbekreftelse koster penger (Både netcom og telenor tar 45 øre pr bekreftelse - og jeg regner med de andre operatørene tar tilsvarende. For mange herrens år siden var dette en gratis tjeneste, men telenor og netcom oppdaget at det var en ny melkeku). Om telefonen mot all formodning ikke støtter å be om leveringsbekreftelse automatisk, kan du putte en spesiell kode inn i starten av tekstmeldingen (koden husker jeg ikke i farten, men det finner du sikkert på google). Takk for svar Åja.. de tar seg betalt for det og ja.. Men jeg trenger det ikke så ofte, bare en gang i blant. Trenger det veldig akkuratt nå Jeg har telenor. Jeg får se om jeg finner kodene da, men om noen vet de er det flott om de skriver det;) Det verste er jo at det faktisk koster mer å få leveringsbekreftelse enn å sende selve SMS`n som koster penger. Et alternativ er jo å sette opp E-postkonto på telefonen din og maile de istedet, eventuelt ringe og høre om de har fått den ( sorry er i det useriøse hjørnet i kveld ) Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 AD_ skrev (På 17.8.2010 den 12.28): cyclo skrev (På 17.8.2010 den 12.15): Du kan stille inn telefonen til å be om leveringsbekreftelse (hvordan det gjøres nøyaktig på din telefon vet jeg ikke). Merk deg at leveringsbekreftelse koster penger (Både netcom og telenor tar 45 øre pr bekreftelse - og jeg regner med de andre operatørene tar tilsvarende. For mange herrens år siden var dette en gratis tjeneste, men telenor og netcom oppdaget at det var en ny melkeku). Om telefonen mot all formodning ikke støtter å be om leveringsbekreftelse automatisk, kan du putte en spesiell kode inn i starten av tekstmeldingen (koden husker jeg ikke i farten, men det finner du sikkert på google). Takk for svar Åja.. de tar seg betalt for det og ja.. Men jeg trenger det ikke så ofte, bare en gang i blant. Trenger det veldig akkuratt nå Jeg har telenor. Jeg får se om jeg finner kodene da, men om noen vet de er det flott om de skriver det;) man kunne taste *k# tidligere i begynnelsen av SMS meldingen for å få leveringsrapport. dette tror jeg mer eller mindre ble tatt bort samtidig som man fjernet *F# for å sende sms med hemmelig nummer. Husker også tiden når man startet en sms med kun * så ble meldingen blank.. tror det er derfor de tok bort resterende kommandoer.. Men er jo bare å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå