South_Bridge Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Av og til trenger jeg bilder til diverse stuff, og en kan jo ikke bruke en annens verk uten tillatelse... Så det jeg lurer på er om noen vet om en webside som tilbyr 100% gratis bilder hvor jeg ikke trenger å kreditere opphavsman og jeg kan bruke bilde til nøyaktig hva jeg vil? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Slike bilder kalles for "stock photos". Bare google det så finner du MANGEN sider som tilbyr. f.eks : http://www.sxc.hu/ Endret 17. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nå er det en god del av stock photos-sidene som krever kreditering av opphavsmann. Ellers kan du jo kikke på f.eks Flickr, Picasa og Deviant-Art. Bare husk på å søke på bilder med Creative Commons-lisensen. Men steder der du ikke trenger å kreditere noen, de er det få av. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Signaturen din lyver. Se hva jeg fikk opp da jeg google "public domain images". Link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå