MilKman' Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hiehi Nå er jeg ganske forbanna drittlei av arbeidet og nettet til Telenor. Jeg mister nettet stadig vekk, og ikke får jeg koblet til det trådløse nettet med bærbar PC, selv om jeg finner nettet og jeg skriver riktig passord. Men dette er ikke problemet nå. Jeg mister nettet opptil 20 ganger hver dag, hvor jeg kun får local connection i 10 sekunder, og deretter kommer det tilbake. Meget irriterende når jeg spiller etc. Ruteren min er også jævlig treig. jeg får sjeldent logget inn, men nå er jeg så heldig at jeg har fått til det. Jeg har tilbakestilt alle konfigurasjoner og gjort opp igjen alt sammen, men nå står det at: DSL connection er OK ATM connection er OK Ethernet connection er OK (Some ethernet interfaces of this internet service has no activity. This could prevent the connection frm being established.) PPP connectiion er IKKE OK. (Your cnonnection is currently down.) Jeg trykker på Broadband Connection fanen og der står det: INTERNET: Link status: Disconnected Type: PPPoE Last error message: Authenticaion failed Så trykker jeg connect, og da skjer følgende: Connection could not be established: Authenticaion failed. Så hvordan kan jeg få tilbake min interweb? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Har du ein link som heiter View more på Broadband connections (den er kun synleg når tilkoblinga er fråkobla (status: disconnected))? Klikk på den, og skriv inn ditt Telenor-brukarnavn [email protected] og passord. Endret 17. august 2010 av enixitan Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 ja det høres jo forsåvidt logisk ut. Men så var det å ifnne passord og brukernavn da... haha Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 nirnira Ordna seg nå! Jeg ringte telenor og fikk det. Nedturen er at nå betaler jeg 50kr ekstra i måneden, og jeg har 12mbit isteden for 3mbit haha! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå