Lille Meg Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 SWG kommer ut om et par dager :-) Men det kommer ikke ut her før om et halvt år :-( Så jeg lurte på om det ville være mulig å bestille spillet hitover og spille det herfra: Internett er jo internett, uansett hvor man er. Så ville det være mulig? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 SWG kommer ut om et par dager :-) Men det kommer ikke ut her før om et halvt år :-( Så jeg lurte på om det ville være mulig å bestille spillet hitover og spille det herfra: Internett er jo internett, uansett hvor man er. Så ville det være mulig? Joda, å spille det her i lille Norge her helt klart mulig Bare bestille det fra utlandet, importere, og så starte å spille.. Bleh, hvem orker vel å vente 6 måneder :o Lenke til kommentar
Lille Meg Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Men problemet blir om man er nødt til å registrere kontoen med addresse. Det er ikke noe problem å skrive inn en falsk addresse (hvem som helst har slektninger i statene), for den betaleren har en egen addresse, og den kan jo vær hvor som helst. Og når spillet kommer for salg i Eiropa, er det jo bare å oppdatere kontoen som om du hadde flyttet :-) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvorfor skal du fake adresse? Tror ikke det skulle være noe problem å bruke en Norsk adresse for formålet. Det er ihvertfall ikke min erfaring med spill jeg har importert før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå