Gå til innhold

Age of Empires Online! (i closed beta)

Anbefalte innlegg

Hjemmeside: http://ageofempiresonline.com/

Utvilker: Robot Entertainment

http://www.youtube.com/watch?v=riXuhXqyZus

Ny Video:

http://www.youtube.com/watch?v=ihbFPOvkc1M

Age of Empires Online is the next evolution in the best-selling real-time strategy (RTS) franchise Age of Empires. Developed by Robot Entertainment and Microsoft Game Studios for the Games for Windows – LIVE platform, Age of Empires Online invites players to create a living, growing online world, shared with friends and friendly rivals around the world. Marrying fresh features with classic RTS gameplay, Age of Empires Online pays tribute to the original game while incorporating a new look, feel, and approach that appeals to long-time fans, newcomers, and everyone in between.

Age of Empires Online will release exclusively on Games for Windows – LIVE in 2011. Currently, our Closed Beta is up and running.

Features:

Greek Civilization

Greece: ancient land of beauty, reason, passion ... and war. A peninsula of feuding city-states populated by noble warriors and wise philosophers, Greece stands ready to resist any invaders who underestimate their power. Help guide the Greeks to their rightful place as the strongest of ancient empires.

Capital City

The fate of the Greek Empire is in your hands, and from your Capital City you will strengthen your economy, improve your technologies, and embark on quests to expand your influence across the Mediterranean. Custom-design your Capital City as it grows into a center for civilization, using blueprints to build custom buildings that open doors to the rest of the world.

t7ib1t.jpg

o88l87.jpg

2hi0cix.jpg

14t0qir.jpg

Endret av Vikingr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært en mangeårig fan av AoE og selv om jeg er glad for at det endelig skal komme et nytt spill i serien er jeg veldig usikker på om jeg liker retningen de tar her. Men skal ikke være for forutinntatt og muligens prøve å melde meg på betaen.

Edit: Leif

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Det var som om hjertet hoppet over et slag når jeg leste overskrifter om et nytt Age of Empires spill, men nå må jeg si jeg er litt skeptisk til dette spillet. For all del kan det jo bli et bra spill, men kunne ønsket de gikk mer i retning Age of Empires 2 og ikke denne tegneseriegrafikken. Får melde meg på betaen og se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Faen Age of Empire I-III og Halo Wars er jo Ensemble Studio sitt verk for det er de som kan lage ordentlig strategi spill for jeg liker deres spill og når det er et nytt spillstudio i bildet så er det høy sannsynlighet for at det blir en flopp.

Dere har sikkert merket at det er veldig menge likheter mellom Age of Empire og Halo Wars, hvordan det er bygd opp?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Velkommen til den nye tidsalderen. Spillselskaper har oppdaget hvor mye penger det ligger i folk som ikke er spesiellt flinke i dataspill, men som gjerne kaster bort masse tid og penger hvis det er simpelt nok (farmville etc) Jeg gjetter at vi her kan vente oss forenklede menyer og et totalt fravær av alt som kan være utfordrende og gøy.

Experience points, levler og sikkert lolol u can buy bettar stuffz with realz money, eller såkalte microtransaksjoner som gjør at spill som farmville tjener penger.

Faen Age of Empire I-III og Halo Wars er jo Ensemble Studio sitt verk for det er de som kan lage ordentlig strategi spill for jeg liker deres spill og når det er et nytt spillstudio i bildet så er det høy sannsynlighet for at det blir en flopp.

Dere har sikkert merket at det er veldig menge likheter mellom Age of Empire og Halo Wars, hvordan det er bygd opp?

Robot Entertainment is a gaming company created by the founders of the defunct Ensemble Studios, after being shut down by Microsoft.[1] Other members of the company founded Bonfire Studios.

On 17 August 2010, the company announced the new game Age of Empires Online. The new game featured a new stylized, 'cartoon' look, but Robot promised that it will still offer gameplay depth for fans of the franchise and will not alienate any of its fans from the series.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Velkommen til den nye tidsalderen. Spillselskaper har oppdaget hvor mye penger det ligger i folk som ikke er spesiellt flinke i dataspill, men som gjerne kaster bort masse tid og penger hvis det er simpelt nok (farmville etc) Jeg gjetter at vi her kan vente oss forenklede menyer og et totalt fravær av alt som kan være utfordrende og gøy.

Experience points, levler og sikkert lolol u can buy bettar stuffz with realz money, eller såkalte microtransaksjoner som gjør at spill som farmville tjener penger.

Fyfaen jeg tenkte akkurat i samme retning angående det spillet, det er noe galt med spillet ifølge videoen for det virket meget simpelt, så vi kan sammenlikne det med sugis facebook og 123 spill. Dette spillprosjektet vil bli en flopp og vil fort havne i ruin pga to ting. 1) ikke Ensemble Studio som utvikler spillet og 2) det er alt for simpelt spill da Ensemble Studio har avanserte balanseringer i spillet hvor spesielle kombinasjoner med enheter blir sterkere en det andre eller spesielle teknologier som balanserer spillet.

Edit: Robot Entertainment er ikke Ensemble Studio selv om noen av de opprinnelige arbeiderne jobber i dette nye studioet. Dette spillet vil bli en flopp spesielt da det er simpelt, cartoon grafikk osv

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...