Morten<>S Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei, Outlooken til bestefaren min har forsvunnet fra dataen eller no. Han finner den ikke på skrivebordet eller i start menyen så derfor lurer jeg på om det er noen annen måte å finne den på eller om den må legges inn på nytt??? Jeg har sett at den har funket, men nå her den blitt borte. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Snakker vi om Outlook eller Outlook Express her? Outlook følger som regel med i Officepakken. Er Office eller deler av den avinstallert? Ligger Outlook fortsatt inne i listen over programmer som du kan avinstallere(ligger i kontrollpanelet)? Outlook Express er et program som ligger i Windows-pakken. Denne kan legges til eller fjernes via Windows-funksjoner i programfjerning i kontrollpanel. Min mistanke er at det er snarveien som har blitt slettet. Lenke til kommentar
Morten<>S Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Problemet er at den ikke har tilgang til server. vet noen om hva man skal gjøre da??? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det gjør det mer komplisert. Da er det greit å vite hvilken type server det er snakk om, og hvilken e-postkonto vi snakker opp. Er det for eks Exchange, POP eller IMAP konto? Er det en privat e-post eller jobb e-post? Lenke til kommentar
Morten<>S Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 det er snakk om office outlook det er en privat telenor e-post. det er POP Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da ser du på disse veiledningene til å sette opp Outlook: - Outlook 2002/2003 - Outlook 2007 Lenke til kommentar
Morten<>S Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Outlooken vill ikke åpne seg. det er bare feil meldinga som kommer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Da må du sjekke innstillingene ved å gå til kontrollpanel og velge e-post. Der skal du kunne redigere kontoinnstillingene på lik måte som via Outlook, uten å måtte starte Outlook. Lenke til kommentar
Morten<>S Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Da jeg testet kontoen kom det ikke opp noen feil men jeg får fortsatt ikke åpnet outlooken. Lenke til kommentar
Morten<>S Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå