Gå til innhold

Kjøretid Oslo - Arendal

pax1

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på om noen har kjørt denne strekningen (Oslo - Arendal) og vet ca. hvor lang tid det tar (med normale trafikkforhold).

Gulesider kart sier ca. 3 timer og 10 minutter, men jeg syns det virket litt lite.. høres det riktig ut eller er vi mer på 4-5 timer?

Takk.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Lurte på om noen har kjørt denne strekningen (Oslo - Arendal) og vet ca. hvor lang tid det tar (med normale trafikkforhold).

Gulesider kart sier ca. 3 timer og 10 minutter, men jeg syns det virket litt lite.. høres det riktig ut eller er vi mer på 4-5 timer?

Takk.

kan godt stemme det, før regnet vi 4 timer, men de har fikset opp veien mange steder, noe som gjør at det går fortere, men vil anbefale deg å kjøre i god tid, da det er vanelig at det blir kø osv, pendler selv på e18 og det er ikke sjeldent det er stillestående kø.

Lenke til kommentar

Rundt 4 timer høres nokså riktig ut. Tar en drøy time fra Tønsberg til Oslo, og jeg brukte vel 3 1/2 time til Tønsberg med litt kø. Slipper du unna køen klarer du det nok på 4 timer, men da har du ikke mye tid til pause.

bruker 4 1/2 time fra lillesand til hvasser, det er et stykke lengre men jaja

Lenke til kommentar

Rundt 4 timer høres nokså riktig ut. Tar en drøy time fra Tønsberg til Oslo, og jeg brukte vel 3 1/2 time til Tønsberg med litt kø. Slipper du unna køen klarer du det nok på 4 timer, men da har du ikke mye tid til pause.

bruker 4 1/2 time fra lillesand til hvasser, det er et stykke lengre men jaja

jeg kjører fortsatt denne strekningen hver dag og man bruker fortsatt ikke mer enn 3t og maks 20min til Arendal. bruker 4 t til sørlandsparken. 4t 10 min til kr.sand og da er det normal fart og ingen saktegående kø. spørs helt når man kjører.

kjører man rett etter jobb i rushen så klart man bruker lenger tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...