DTwelve Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei, jeg er en elev som nettop har begynt på vg2 elektro. Vi skal allerede leite etter utplasseringsplasser. Er det noen som har informasjon om IKT? Hva det mest går ut på osv? Jeg tenker å søke på en annen vidergående skole (tilfeldigvis kjæresten min sinn). Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hva er du det egentlig spør om? hvordan det er å jobbe som IKT-service medarbeider? du jobber med drifting og vedlikehold av IKT-systemer. Jobben varier veldig hvor du jobber. Kan jo si hva jeg gjør som lærling: Jobber på en Vidergående skole, trives godt . Jobben min er at jeg hjelper folk med data problemer, dette kan være alt fra skru på data maskiner, formatere, hjelpe med veldig lette ting sånn som lage bilde kart og lage klistermerker med navn. Sette opp utstyr. Men hvis du er lærling som On site suporter drar du rundt til forskjellige bedrifter (ofte stor geografgisk avstand) og fikser ting som er galt med deres produkt eller setter opp nytt utsyr. Endret 20. august 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå