siDDis Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Eg har ein god del IT bøker, ein god del dårlege, nokre få gode og eit par perler. Eg tenkte dette kunne vere ein tråd om bøker du kjenner til som overraska deg svært positivt og er ein bok du alltid vil ha med under armen din. Her er mine perler i min boksamling. [Java] The Art of Java Boka for avanserte javautviklere som vil lære meir om emner som å lage eit nytt programmeringsspråk i Java, crawle webben, e-post, statistikk/finans og kunstig intelligens. -- [spelprogrammering] Game Programming, The Express Line to Learning Den beste introduksjonen til spelprogrammering eg har vore borti. Er ein introduksjonsbok til Python, PyGame og enkel spelarkitektur. Veldig lettlest med flotte eksempler, tar for seg bare 2D programmering. -- Developing Games in Java Fantastisk bok for dei som kan Java frå før, den dekker 2D og 3D programmering. Det kjekke med 3D biten er at du skriver din eigen software renderer. Utroleg lærerikt! -- [Javascript] Javascript, The Definitive Guide Javascriptbøkenes mor, flott bok som tar for seg mykje av det grunnleggende i Javascript. Bør vere i bokhylla til alle webutviklerar. -- Pro Javascript Techniques Boken for avanserte Javascriptutviklerar som handler om å skrive "moderne" javascript. [systemutvikling] Clouds to Code Boken for dei som vil vite kva dei ikkje skal gjere i eit prosjekt Basert på verkelege hendelsar. -- [Databaser] SQL Cookbook Oppskrifter på dei fleste mest vanlege problemstillingane i databaser. Inneheld mange aha-opplevelsar. -- Endret 17. august 2010 av siDDIs Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Kan du linke? SQL er disse? Skal du ha på Norsk vil jeg anbefale siste utgaver av tisip TISIP er opptatt av å tilby oppdaterte IT-bøker på norsk. De fleste bøkene er skrevet avansatte i Høgskolen i Sør-Trøndelag (HiST). Bøkene kommer hyppig i nye utgaver i takt med ny teknologi og programvare. Vi har hittil utgitt 14 bøker i samarbeid med Gyldendal Akademisk og TAPIR. Med sine bøker vant TISIP den prestisjetunge Rosings språkpris i 2005. Bøkene er skrevet som lærebøker og har stor utbredelse ved universitet og høgskoler. Flere av titlene har fått internasjonal anerkjennelse og er oversatt til engelsk hos Wiley. Alle bøkene er presentert under "våre bøker" i undermenyen til venstre. Link De vinner priser i øst og vest. Endret 17. august 2010 av War Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Ja eg burde vell linke, skal fikse Lenke til kommentar
War Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Takk for lenker. Kjøpte alle sammen jeg fra play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå