TwiiK Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det kommer skurr fra venstre høytaler i headsettet mitt ved lytting til masse bass og høyt volum. Jeg har opplevd dette før på høyre side og da plukket jeg bare ut noen hår fra det ytterste filteret og problemet forsvant. Nå har jeg plukket ut alt av hår og støv helt inn til det innerste filteret på venstre side og det skurrer fortsatt. Hva er mulighetene mine nå? Er det noen i Trondheim eller Norge som kan reparere det for meg eller må jeg sende det til Tyskland? Jeg er rimelig sikker på at det fortsatt bare er et hår eller noe som skaper problemer, men jeg går ikke lenger enn det innerste filteret på egenhånd. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det ligger sikkert i kortene så dette er helt kanskje et overflødig/dumt spørsmål, men er garanti-/reklamasjonstiden gått ut på hodetelefonene dine? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Headsettet er bare 2 år gammelt og kjøpt hos netshop.no. Om jeg må betale og hvor mye er ikke av så stor interesse. Bare lurer på hvor jeg kan sende det. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Send en mail til Netshop så får du nok svar Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Hei igjen. Netshop henviste meg videre til http://www.njal-hansson.no/ og sa jeg kunne registrere service direkte hos de, men jeg er ikke interessert i å registere service. Reklamasjonstiden er vel 3 år og dette står i produktbeskrivelsen hos netshop: "NB! Beyerdynamic har nå 5 års garanti på hodetelefoner og mikrofoner i Norge!" Snakket med en hos njal også og han sa det ville koste ca. 400 eks. mva og frakt å utbrede feilen. Om jeg ikke får tatt dette på reklamasjon eller garanti så prøver jeg på egen hånd og kjøper nytt om jeg raserer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå