abene Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Microsoft har lagt ut nye betaer av henholdsvis Windows Home Server og Small Business Server. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hmm, hvor mye bedre er webinterfacen for bilder i disse nye versjonene? Det som er for WHS er ganske dårlig. AtW Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg lurer litt på om det er gjort noen større endringer i Vail ifbm lagring av filer. Har lest en god del blandede erfaringer med måten MS har valgt å lagre/spre filer på i den nye WHS kontra den gamle. Noen som vet noe rundt dette? Frank Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Begge er satt på nedlasting, blir iallefall å teste. Home server er egentlig ganske uinteresangt for meg. Da linux gjør en utmerket jobb som fildeling og nedlasting av torrent med ett superbt webgrensesnitt. (skal se hvordan den ser ut på nyeste versjon av home server, men enda så regner jeg med at den er alt for lite tilpasningsvennlig for min del) Er veldig spent på SBS og gleder meg til å teste betaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå