Hidden Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 En bekjent prøver å sende meg et bilde han har tatt med sin 7250, han er lettere bedugget og prøver å finne ut hvordan han taster inn min E-mail adresse.. Det begynner å bli litt slitsomt å skulle prøve å fortelle ham hvilken tast som har @ på en modell jeg aldri har brukt da.. Den sitter på 0 tasten på min T310, men når han trykker den sier han at markøren hopper over hele skjermen eller noe sånt. Kan noen vennligst fortelle meg hvilken tast krøllalfa er på Nokia 7250 ? *please* Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Den ligger på 1-tasten... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 LOL takker og bukker Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva med å trykke * og få opp alle tegnene, og deretter velge @? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva med å trykke * og få opp alle tegnene, og deretter velge @? Vel, hvis han ikke vet at @ ligger på blant annet 1-tasten, så tviler jeg sterkt på at han vet han får opp alle tegnene ved å trykke * Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Når du sier det.. han snøvlet noe om at skjermen plutselig ble full av tegn når han trykket på en tast.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå