Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

avstandsforhold - hvordan ikke miste følelsene for hverandre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn på ting sammen over skype. Skype med cam eller tilsvarende er vel et must i et avstandsforhold nå.

Jeg er i et avstandsforhold hvor vi møter hver andre eller tredje helg. Må si det er vansklig til tider. Så tar gjerne imot tips jeg og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv er jeg jo i et avstandsforld akkurat nå.

Ville vel tro det er veldig viktig å dele alle følelsene dine med henne. Si hvor mye du savner henne osv. Du gjør kanskje det allerede, men det er fint å overdrive det (selv om du faktisk mener det da).

Som postene over sa, snakk med henne på Skype eller MSN med camera og/eller mikrofon. Helst med begge. Personlig synes jeg Skype er bedre (raskere og mer kompatibelt).

Også er det viktig med variasjon :p Ikke fortell henne det samme hver gang. Si noe nytt om hva du føler for henne og hva du ønsker at dere skulle ha funnet på ;)

Håper noe av dette hjelper :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde 3 års Trondheim-Bergen, med besøk ca 1 gang/1,5 mnd + hele sommerferie, vinterferie, påskeferie og juleferie.

Dette funket. Grunnene var:

-Hadde hele tiden avtalt neste besøk, hadde noe å se frem til

-Hadde hele tiden "målet" i sikte, dvs når vi kom til å bo i samme by. Det som skal sies er at vi hele tiden trodde at dette var "om et år", men det forskjøv seg. Hadde vi visst at det kom til å bli 3 år da vi begynte spørs det om det hadde funket.

-Telefon og webcam. Vi hadde neste 1 time telefonsamtale fast for dagen. Også litt webcam, men var egentlig enklere med telefon, da kunne vi snakke mens vi holdt på med andre ting, trengte ikke å sitte og se på hverandre

-Vi spilte multiplayer nettspill over internett. Nå er det selvsagt ulikt hvor interessert damer er i det, så gjelder å legge listen riktig. For vår del var det minigolf på jippii.no

Lenke til kommentar

Hadde 3 års Trondheim-Bergen, med besøk ca 1 gang/1,5 mnd + hele sommerferie, vinterferie, påskeferie og juleferie.

Dette funket. Grunnene var:

-Hadde hele tiden avtalt neste besøk, hadde noe å se frem til

-Hadde hele tiden "målet" i sikte, dvs når vi kom til å bo i samme by. Det som skal sies er at vi hele tiden trodde at dette var "om et år", men det forskjøv seg. Hadde vi visst at det kom til å bli 3 år da vi begynte spørs det om det hadde funket.

-Telefon og webcam. Vi hadde neste 1 time telefonsamtale fast for dagen. Også litt webcam, men var egentlig enklere med telefon, da kunne vi snakke mens vi holdt på med andre ting, trengte ikke å sitte og se på hverandre

-Vi spilte multiplayer nettspill over internett. Nå er det selvsagt ulikt hvor interessert damer er i det, så gjelder å legge listen riktig. For vår del var det minigolf på jippii.no

Bortsett fra siste punktet ditt der, så var dette akkurat som å høre om et av avstandsforholdene jeg hadde. Det funket også bra - til tider. Og varte i nesten 3 år. Og var ikke helt Trondheim-Bergen, men Trondheim-Stavanger. ;)

Jeg syntes trådstarter fikk noen gode tips her fra deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...