Diskutant Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 avstandsforhold.. hva gjør jeg for at vi ikke skal 'glemme' hverandre? At vi fortsetter å "stay in touch"? Det blir litt vanskelig av og til.. tips? Lenke til kommentar
Leus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Finn på ting sammen over skype. Skype med cam eller tilsvarende er vel et must i et avstandsforhold nå. Jeg er i et avstandsforhold hvor vi møter hver andre eller tredje helg. Må si det er vansklig til tider. Så tar gjerne imot tips jeg og. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 vi møtes langt i fra så ofte. og det er helt grusomt! forresten, er skype med cam bedre enn msn med cam? fy som jeg savner henne.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvor lang er avstanden? Lenke til kommentar
Vikestart Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Selv er jeg jo i et avstandsforld akkurat nå. Ville vel tro det er veldig viktig å dele alle følelsene dine med henne. Si hvor mye du savner henne osv. Du gjør kanskje det allerede, men det er fint å overdrive det (selv om du faktisk mener det da). Som postene over sa, snakk med henne på Skype eller MSN med camera og/eller mikrofon. Helst med begge. Personlig synes jeg Skype er bedre (raskere og mer kompatibelt). Også er det viktig med variasjon Ikke fortell henne det samme hver gang. Si noe nytt om hva du føler for henne og hva du ønsker at dere skulle ha funnet på Håper noe av dette hjelper 1 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hadde 3 års Trondheim-Bergen, med besøk ca 1 gang/1,5 mnd + hele sommerferie, vinterferie, påskeferie og juleferie. Dette funket. Grunnene var: -Hadde hele tiden avtalt neste besøk, hadde noe å se frem til -Hadde hele tiden "målet" i sikte, dvs når vi kom til å bo i samme by. Det som skal sies er at vi hele tiden trodde at dette var "om et år", men det forskjøv seg. Hadde vi visst at det kom til å bli 3 år da vi begynte spørs det om det hadde funket. -Telefon og webcam. Vi hadde neste 1 time telefonsamtale fast for dagen. Også litt webcam, men var egentlig enklere med telefon, da kunne vi snakke mens vi holdt på med andre ting, trengte ikke å sitte og se på hverandre -Vi spilte multiplayer nettspill over internett. Nå er det selvsagt ulikt hvor interessert damer er i det, så gjelder å legge listen riktig. For vår del var det minigolf på jippii.no Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hvor lang er avstanden? ikke superlang, 7 timer bil.. men nok til at vi ikke kan møtes så ofte... Edit: forresten, takk alle sammen.. Endret 17. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Leus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hvis du vil ha litt lesestoff om emnet så kan du se her: http://www.wikihow.com/Make-a-Long-Distance-Relationship-Work Og de anbefaler denne (90 ting dere kan gjøre sammen): http://www.lovingfromadistance.com/thingsforldrcouplestodo.html Og til spørsmål om Skype er bedre enn MSN så vet jeg ikke, men jeg ville prøvd Skype bare sånn i tilfelle Endret 17. august 2010 av Leus Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) sikkert lurt Endret 17. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hadde 3 års Trondheim-Bergen, med besøk ca 1 gang/1,5 mnd + hele sommerferie, vinterferie, påskeferie og juleferie. Dette funket. Grunnene var: -Hadde hele tiden avtalt neste besøk, hadde noe å se frem til -Hadde hele tiden "målet" i sikte, dvs når vi kom til å bo i samme by. Det som skal sies er at vi hele tiden trodde at dette var "om et år", men det forskjøv seg. Hadde vi visst at det kom til å bli 3 år da vi begynte spørs det om det hadde funket. -Telefon og webcam. Vi hadde neste 1 time telefonsamtale fast for dagen. Også litt webcam, men var egentlig enklere med telefon, da kunne vi snakke mens vi holdt på med andre ting, trengte ikke å sitte og se på hverandre -Vi spilte multiplayer nettspill over internett. Nå er det selvsagt ulikt hvor interessert damer er i det, så gjelder å legge listen riktig. For vår del var det minigolf på jippii.no Bortsett fra siste punktet ditt der, så var dette akkurat som å høre om et av avstandsforholdene jeg hadde. Det funket også bra - til tider. Og varte i nesten 3 år. Og var ikke helt Trondheim-Bergen, men Trondheim-Stavanger. Jeg syntes trådstarter fikk noen gode tips her fra deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå