jt1 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hei Jeg skal tekste en video på flere språk. Hvilken måte er den proffeste måten å gjøre dette på? Finnes det i det hele tatt noen "tekstprogrammer" der ute, eller må jeg bruke et vanlig redigeringsprogram? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den proffeste måten er å lage .srt-underteskster for alle språkene og så bruke f.eks mkvtoolnix til å slå sammen alle strømmene til én fil. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Takk for svar! Jeg har nå laget en .srt fil. Det fungerte svært godt. Brukte programmet DivXland. Jeg vil også oversette til andre språk. Løser dette ved å legge ut fila på Youtube og oversette teksten direkte med deres tekstoversetter. Problemet jeg støter på da er at jeg ikke får lastet ned fila med det ønskede språket til min maskin. Noen som vet hvordan man gjør dette? Jeg har funnet 1000 måter å laste ned en Youtube-fil på, men ingen måter å laste ned en Youtube-fil med tekst. Flott hvis noen kan dette!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå