jack11728 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hei. Jeg prøvde å brenne DVD til DVD spilleren min, men det ser ut som spilleren ikke leser disc'en? Hvilket format skal jeg brenne DVD i? Er det noe anbefalte programmer til å brenne DVD'er til DVD spillere og hvor du kan lage layout menu selv? Endret 17. august 2010 av jack11728 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Beste er å bruke programmer som Nero Multimedia Suite 10 eller Ashampoo Burning Studio X Jeg har tidligere vært storbruker av Nero, men etter jeg installerte Ashampoo Burning Studio har dette vært mitt anbefalte brenneprogram. Nå har ikke jeg testet Nero sitt nye Multimedia Suite, men Nero har hele tiden vært et tungt program. Jeg synes det krever for mye av både bruker og PCens systemressurser. Det som plaget meg mye var at enkelte tjenester fra Nero automatisk startet opp sammen med Windows og bare lå i bakgrunnen og stjal av systemressursene, dette selv om det absolutt ikke var nødvendig å ha disse kjørende når man ikke brukte selveste brenneprogrammet. Jeg liker også enkelhet, er ikke nødvendig å hoppe over bekken etter vann sier nå jeg. Det er også en grunn til at jeg og vistnok mange med meg byttet fra Nero til Ashampoo. Og til slutt og mulig det beste argumentet - prisen. Ashampoo Burning Studio X er i utgangspunktet et par hundrelapper billigere. Men om du velger å bruke den 30 dagers trial key og venter noen dagers tid, vil du høyst sansynlig få tilbud om å kjøpe programmet med en god rabatt. Det kan starte smått først, men om du venter til slutten av den 30 dagers prøveperioden kan du få rabatt på mellom 40 og 60% Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 bruk imgburn, de fleste bruker dette. enkelt og greit. + gratis selvfølgelig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enig med 530XD her, Imgburn er både bra og gratis, og fungerer langt bedre enn pakkene fra Nero / Ashampo der du får inkludert bestemora og hele slekta. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 imgburn eller infrarecorder er begge gode gratis alternativer. Lenke til kommentar
jack11728 Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Hei og takk for svarene! Skal jeg brenne de ut i IMG file da? Lenke til kommentar
johome Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Enig med 530XD her, Imgburn er både bra og gratis, og fungerer langt bedre enn pakkene fra Nero / Ashampo der du får inkludert bestemora og hele slekta. Veldig bra _____ Jeg bruker også CD Burner XP Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hei og takk for svarene! Skal jeg brenne de ut i IMG file da? hvis du tenker på de filene som du har postet bilde av, så skal du da velge write files/folders to disc. http://imgburn.com/index.php?act=screenshots http://imgburn.com/index.php?act=guides du velger da den mappe med video_ts en .img fil inneholder akkurat disse filene, men hos deg er de ikke pakket inn i .img/.iso hvis du da senere f.eks skal brenne en annen .img eller .iso fil så dobbeltklikker du bare denne og imgburn vil brenne den. (såfremt du har pekt disse filene til imgburn) En annen ting som kan være til opplysning, Imgburn er faktisk en nyere utgave av dvddecrypter. Dette er det ikke alle som vet, men den store forskjellen er at imgburn tar ikke bort kopisperrer. Endret 18. august 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå