Vibe89 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Vet noen om et sted man kan finne dette til 13" i Norge? Har ikke funnet noen nettbutikker som selger det. Endret 17. august 2010 av Vibe89 Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Vil disse kun beskytte skjermen, eller føre til at de blir mindre reflekterende og dermed gjøre alle ekle glossyskjermene anvendelige i sollys? Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Vil disse kun beskytte skjermen, eller føre til at de blir mindre reflekterende og dermed gjøre alle ekle glossyskjermene anvendelige i sollys? De vil gjøre de langt mer anvendelige i sollys. Finner ingen som selger det i Norge da, og det ser ut som eneste løsning er Ebay eller noe i den dur. Problemet er det at jeg drar om ikke så altfor lenge, så rekker ikke få dette hjem. Tar jo alt fra 2-3 uker med vanlig frakt fra USA gjennom Ebay etter hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Flott å vite, da trenger jeg kanskje ikke være like streng på å få meg matt skjerm kontra glossy Hvis det er bare en kort tur ville jeg prøvd å bestille, så om du ikke får det har du det til neste reise.. Kan kanskje hjelpe med ebay.co.uk om det finnes selgere som har det på lager i england.. Hvor går reisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå