ChainsawCharlie Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvem her har gjort Pkmn-league'n i SS eller HG? Hvordan gikk det, og hvilke pkmn'er brukte du i hvilke formål? Diskuter her! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 brukte aerodactyl, typhlotion, lugia og en til (tror det var machamp). Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Elite four i GSC/HGSS er jo pingler. Hvis du har et team med grei variasjon, og trener de fleste til level 50-60+, og muligens en pokemon med Ice Beam, er det snakk om ren plankekjøring. Du trenger heller ikke noen strategi, bare rå kraft er det som skal til. Som et sikkerthetsnett kan du ha en sterk legendary i bakhånden (feks. Lugia), så er du garantert seier. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Espeon, Dugtrio, Lapras, Electrode, Aerodactyl, Gengar lv 49-50! Har kun spilt gjennom med et team, må prøve noe annet neste gang. Lenke til kommentar
-TMG-spACE Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Noen Dark moves å en god en med Ice-Beam er nok i første runde ;P 1: Psychic = Dårlig mot Dark 2: Fighting = Dårlig mor Psychic og Flying 3: Poison = Dårlig mot Ground og Psychic 4: Ghost/Dark = Dårlig mot Dark, Fighting og Bug 5 (Champion): Dragon = Dårlig mot Ice og Dragon (vær forsiktig med å bruke en drage her, hvis du er for treg, taper du) Konklusjon: Ha med: Dark, Psychic og Ice primært, deretter vill jeg ha anbefalt Fire, og Dragon. Og til slutt en sweeper, da gjerne en legendary Hope It Helps Endret 11. november 2010 av SliceW Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hmm.. Jeg prøver å huske teamet mitt, men det er ikke så lett. Åpnet med Meganium for Reflect og Light Screen, før jeg sendte over til enten Slowking for surf, psychic eller confuse ray, eller så skiftet jeg til noen andre for attack.. hvem faen var nå det.. Dette var litt vanskelig. Husker at jeg hadde en Persian som het Lucifer, men den måtte jeg droppe i ligaen på grunn av dens evige sughet, til tross for hvor stilig den er. Hadde Lugia som back-up, men måtte bare bruke den en gang. Det viktige er å få med seg hvilken Dragonite Lance bruker. Han har en med Blizzard og en med Thunder. Dersom du bruker Gyarados (noe de fleste gjør pga Lake of Rage) så for guds skyld ikke send den inn på Thunder-niten, med mindre du VET at du kommer til å outspeede den samt har et jævlig bra ice-move (...noe jeg med ettertanke kom fram til at ikke eksisterer til Gyarados. Sett at du ikke bruker sp. atks.) Ice er omtrent et must. Surf ned Charizard, thunderbolt/noesånt på Gyarados og ice på resten. Anbefaler minst 3 pokés med ice hvis du ikke har en med god survivability. Du kan selvfølgelig bruke en drage selv og spamme super-effectives derfra, men det er veldig risikabelt. Espeon, Dugtrio, Lapras, Electrode, Aerodactyl, Gengar lv 49-50! Har kun spilt gjennom med et team, må prøve noe annet neste gang. Round 2 er for ekte mannfolk Endret 14. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
-TMG-spACE Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Round 2 er for ekte mannfolk DAMN RIGHT! Anbefaler derfor å trene opp teamet ditt i League før du bryner deg på Green/Blue, han er ikke vanskelig, det er ikke det.. men fra nå av blir ligaen for mannfolk (as quoted) og du må huske på at du skal slå Red en gang også, og hvis du ikke klarer å slå ligaen, så får du ikke trent teamet ditt kjapt nok til å slå Red.. Hør på en som dreit seg ut ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå