appelsinbrus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har ikke peiling på bilderedigering, så er det noen som kan fortelle meg om det er noen enkel måte å lage et bilde som dette her? Biten som gjelder ansiktet, altså.. Har Photoshop 7, om det hjelper. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Under filters skal det vel ligge en tool. Som lar deg gjøre om til 'lag'. Og om du da kun velger 2 lag. Vil du ende opp med noe sånt. Bare gjør det til vanlig sort/hvitt først. Og kanskje skru opp kontrasten litt, for å få frem konturene bedre. Endret 17. august 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Lagde en tutorial jeg. Har ikke noe bedre å gjøre. Enjoy Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Takler ikke PS helt. Noen annen måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det bør jo være veldig lett å gjøre det med en tutorial som det der? Dersom du sier du har photoshop, og den viser steg for steg. Ellers... vet jeg ikke. Er vel noen internet sider som konverterer. Men da må du nok regne med et vannmerke, eller en logo nederst på bidet. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Så ikke tutorialen før nå. Mange takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Om man ikke gidder å punge ut for Photoshop så finnes det jo alltids en haug med gratis alternativer på nett. F.eks GIMP. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Raskaste måte i PS: Image --> Adjustments --> Threshold (eventuelt legg til som justeringslag, Layer --> New adjustment layer --> Threshold). Om resultatet vert bra nok avheng nok av kva du vil ha, og kva slags bilete det er, om ikkje må du bruke ein annan metode, som den over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå