Meh. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Om du tar veien via madcatz.com og trykke på "cyborg" kommer du til cybergaming.com hvor jeg tror du finner det du trenger http://www.cyborggaming.com/download.htm Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen som har fått RAT-7 (eller 5/9) levert enda? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen som har fått RAT-7 (eller 5/9) levert enda? Jepp, fikk min fra gamezone for 10 dager siden. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Svarte. Amentio / Datakjeden lar vente på seg ja. Siden med linken til den hos dem virker heller ikke mer. Muffens!! Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sendte mail til Amentio og spurte hvor den ble av. Dette fikk jeg som svar: Saitech Cyborg RAT7 er ikke lagerført, verken hos oss eller leverandøren vår. Ut i fra det jeg ser så er denne forventet hos leverandøren den 11.09.2010 og sendes til Møllergata samme dagen om den blir lagerført. 11. er jo en lørdag, men jeg håper iallefall at de har den til mandagen! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Jeg fikk dette svaret (for 2 dager siden) da jeg spurte om hvor ordren min stod / ble av hos Amentio: "Varen er faset ut nå, men leverandøren vår sier at den kommer til ordre som allerede er bestilt. De regnet med ca. 5 dager til levering." Ja, da er det bare vente 3 dager til da? Endret 10. september 2010 av Misantropen Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg fikk dette svaret (for 2 dager siden) da jeg spurte om hvor ordren min stod / ble av hos Amentio: "Varen er faset ut nå, men leverandøren vår sier at den kommer til ordre som allerede er bestilt. De regnet med ca. 5 dager til levering." Ja, da er det bare vente 3 dager til da? Varen er faset ut allerede ? Vært ute i noen uker Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Synes også dette er merkelig.. Ikke hørt noe fra Amentio ennå, men håper at den kommer snart! Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hentet min i dag, sålangt fornøyd. Men plasten virker noe billig. Ikke at dette går utover annet kvalitetsfølelsen (ennå..?) Mye å dille med, så er nok en mus man må jobbe litt med for å bli vant til. Synes sålangt dette har vært ett godt kjøp Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja, min er og klar for avhenting i dag! Så det skal bli spennende å se om den kan justeres til en komfortabel passform. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fikk ikke programmert div knapper fordi softwareen ikke fungerte. Men ser på sidene deres at det allerede har kommet en fiks til nordiske kunder! Laster ned nå! http://www.cyborggaming.com/blog/post/2010/09/06/RAT7-programming-Ie28099m-drawing-a-blanke280a6.aspx Lenke til kommentar
Zarbon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Dere som nå har hatt denne musen en stund, og fått testet og utforsket; er dere fortsatt like fornøyde? Går utålmodig å venter på å få min levert fra Gamezone. Endret 5. oktober 2010 av Zarbon Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Virker som min driver å skipper / har litt problemer med å lese underlaget av og til sår jeg beveger musen sakte / "finpeking" (bruker en litt glatt Steel 5L matte). Virket litt bedre når jeg byttet til en normal. Lurer på om den da vil virke dårlig på plast / metall matter og annet med blanke overflater? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det at det er Mad Catz som har laget den gjør meg ganske skeptisk med tanke på kvalitet og lignende. Har hatt litt diverse Madcatz produkter til XBox. Ingenting spesielt å skryte av. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 ja hvordan er musa hittil? noen som har bytta tilbake eller er dere storfornøyde? vurderer å skaffe meg R.A.T. 7. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Synes min av og til "glipper" og henger litt fremdeles, virker som sensoren ikke klarer lese av underlaget eller noe slikt. Prøvd både å bytte fra 5L til vanlig qpad som hjalp på problemet i starten, men nå er det tilbake igjen. Endret 25. oktober 2010 av Misantropen Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 hvor ofte glipper den a? og ødelegger det spillopplevelsen i hektiske spill som Starcraft 2, BC2 og andre? har for øyeblikket en Sidewinder X8 som jeg er veldig fornøyd med, men R.A.T. 7 og 9 virker så sjukt kule. vil dere si den er verdt penga? og kan dere oppgi alt av pro/cons dere har erfart. Lenke til kommentar
twiztaa Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Errrr.. Jeg hadde planer om å kjøpe R.A.T 7 i dag, jeg lagret ei handleliste på komplett.no i går og nå er R.A.T 5 og 7 forsvunnet fra komplett, likeså fra alle andre norske leverandører av spillutstyr jeg kan komme på. What the fudge? Huff, la netopp merke til at Pixmania har den fremdeles. Men har bare dårlige erfaringer med Pixmania.. Det får vel gå for denna gang. Edit: Da har R.A.T 7 ankommet og jeg har lekt litt rundt med den. Den kom med 2 ekstra palm rests og pinky rests, samt 1 weight cartridge. Jeg har satt på de delene jeg ville ha og det føles fantastisk nå. Noe jeg må bli vant til er at høyre og venstre musetast er store i forhold til det normale, front scroll er også plassert litt for lang fremme. Men om du dytter palm resten langt frem så ordner det seg relativt greit. Scrollen på venstre side er litt.. hva skal man si? Ubeleilig? Om man legger pekefinger og langfinger paddeflat over høyre og venstre musetast, så kan det være litt vanskelig å scrolle om du har store hender. Derfor må jeg sette fingertuppene på høyre og venstre musetast. Etter å spilt litt med den oppdaget jeg at den ofte ville bevege seg selv. Helt uten videre, men fant fort ut hva problemet var og det er noe som beviser hvor sensitiv musen er. Musen beveget seg av vibrasjonene som kommer fra PC'en min som står på bordet. Endret 5. november 2010 av twiztaa Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nei. Nå er min RAT-7 nesten ikke brukbar! Sensoren vil ikke registrere opp og ned-bevegelser i særlig stor grad. Den går nå i retur. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nei. Nå er min RAT-7 nesten ikke brukbar! Sensoren vil ikke registrere opp og ned-bevegelser i særlig stor grad. Den går nå i retur. Virker som den er veldig sensitiv for støv. Får samme problemet, hvis det minste støvkorn fester seg på laseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå