Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lider av vinterdepresjon og "vanlig" depresjon

Gjest Qwerty

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lider av vinterdepresjon og "vanlig" depresjon. Jeg har mørke og dystre tanker hele året, men når det blir mørkt ute så blir det verre. Mye verre. Når det blir mørkt så gleder jeg meg til neste dag for å kunne se lyset. Når det blir mørkt ute så får jeg av og til selvmordstanker, jeg kan sette meg på parkbenken i timesvis og tenke på hvor unødvendig og meningsløst livet er...

Jeg kan ikke beskrive med ord som jeg gruer meg til vinteren, mørketid....Jeg merker dette utrolig mye på denne årstida, det er svart som natta her jeg bor nå...

Hva kan jeg gjøre? Har hørt snakk om lysbehandling, men slikt koster penger. Og penger finner du ikke i mine lommer :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Prøvd å høre med lege og psykolog?

Nei. Jeg hater å snakke med andre om problemer. Jeg kan snakke med nære venner (som jeg egentlig ikke har) og familie. Men å snakke om problemer med noen jeg ikke kjenner, det går ikke...Da må jeg ha mange glass vin først...

Lenke til kommentar

Lysterapi koster ikke all verden hvis du går igjennom legen. Du kan også kjøpe deg din egen terapilampe . heller ikke så all verdens dyrt nå. Prøv å spar til det, for det er en kjempeinvistering!

Lykke til i tiden som kommer!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...