nybb Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg elsker Guitar Hero. Jeg elsker å konsidere meg selv som en av de 1500 beste i verden! Spillserien har desverre for min del dødd ut. Har inntrykk av at ingen spiller lengre. Proffene har sluttet å legge ut videoer. Noen her på forumet som fortsatt plukker opp øksa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nei, spiller ikke det lenger. Har GH 3 og Band Hero på Wii, men jeg spiller sjelden Wii nå og det er ingen andre som vil spille heller. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Hater at det er slik. Det er desverre melkingen som har gjort det slik, tror jeg. Etter GH3, gikk det bare nedover. Mindre kvalitet på spillene. Savner gode gamle tider i '08 da GH var et kjempestort fenomen, da proffene postet videoer ukentlig, da kompisene mine spilte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ja, var artig så lenge det varte. Jeg var ikke sånn veldig god da, men det var ikke kompisene mine heller Spilte på Medium, men av og til på Hard Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg tar det opp sånn sirka en gang annenvær uke, pga sug etter GH Tipper det bare er en pause i oppmerksomheten nå, ble litt vell mye en stund.... Men, tror og håper det går opp igjen med Rock Band 3 og GH: Warriors of rock. Da har jo alle fått seg en liten pause, pluss litt nyheter Endret 17. august 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tar opp GH World Tour av og til når jeg har venner på besøk, men ellers nesten aldri... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Spørs om det tar seg opp etter Warriors of Rock ja... Hvis man ser på grafen (salg) så ser man at det steg og steg fram til GH3, og etter det begynte grafen å synke. Warriors of Rock blir det sannsynligvis det siste spillet i serien. Synd. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg tar ofte frem øksa. Har Rock Band 2, Lego Rock Band og alle Guitar Hero fra nr 2 (unntatt Aerosmith og Val Halen) og storkoser meg med alle.At serien ikke selger så mye nå er nok fordi det ikke har kommet et bra spill siden Metallica. Selv Rock Band sliter litt, siden de ikke har kommet med noe bra siden RB2. Men både Rock Band 3 og Guitar Hero 6 er rett rundt hjørnet, så da vil det nok ta seg litt opp igjen. Er litt skeptisk til GH6 siden det ikke er noe særlig nytt, men det skal nok kjøpes likevel. RB3 op sin side har keyboard og en ekstra vanskelighetsgrad som lar deg spille noenlunde som på et ekte instrument. Nå blir du ikke akkurat en gitargud ved å spille det, men du vil nok lære å spille en god del grep. Keyboard og trommer blir nok ganske likt de ekte. JEg teller dagene til begge to. Endret 23. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har den fremme jeg også Ta gjerne en titt på videoene mine fra youtube, de er jævlig gamle, har blitt betraktelig bedre med årene. På GH3 har jeg 62/70 låter 100% på Expert Her og her Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg spiller kun fordi jeg liker musikken og å spille gitar. Å spille for å bli best ville ødelagt hele greia for meg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Haha. I 2008 brukte jeg i snitt 6 timer hver dag på spillet hekta kaller man det.. Det var gode tider Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja guitar hero 2 og 3 var bra, mye gode sanger og artig å spille, men ble litt kjedelig i lengden, og å høre de samme sangene om og om igjen... Og de fleste har vel oppdaget at det er mye gøyere å spille skikkelig gitar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg spiller skikkelig gitar, men skikelig gitar og guitar hero kan ikke sammenlignes mer enn å spille modern warfre og å skyte med en ekte folk med ekte pistol. Btw salget sank en del etter GH3, men det harw vel noe å si at det var da Rock Band kom? RB ble i tillegg utviklet av de samme som lagde GH, og GH ble laget av noen andre. Endret 24. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 En annen stor grunn er fordi, alle spillene etter GH3 er dårligere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har spelt meg gjennom GH2, GH3, GH:WT, GH:A, GH:M, GH:5, RB og RB2, men i dag er det svært sjeldan eg plukker opp gitaren eller slår laus på trommene. For meg vil alltid GH3 stå som det beste i serien. Sikkert mykje fordi det var det første eg prøvde. I begynnelsen var det kjekt fordi det var utfordrande. No klarar eg dei fleste låtene, men har aldri funnet inspirasjon til å klare 100%. Har vel 10-15 stykk med 100% på GH3, men det vart kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ble hekta på GH 3 på PC og etter jeg fikk PS3, kom både nr 3 og 5 i samlingen. Spiller fortsatt en del men går for det meste på de samme sangene. Håper det kommer en collector box etterhvert. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Zeph, hva tror du om RB3? Gitaren der har jo 104 knapper, så det blir litt mer å lære seg. Og keyboardet ser jo interessant ut. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) RB-serien har nok en god del å si for at GH ikke blir spilt så mye. Mange fler sanger, og sangene kan importeres fra RB1 til RB2. RB2 har også artigere karrieremodus. Endret 24. august 2010 av RRhoads Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Rart, fordi i forhold til Guitar Hero-serien, så er spillbarheten på Rock Band elendig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Seriøst? Jeg synes Rock Band 2 er langt bedre enn Guitar Hero... Endret 24. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå