mag86 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har kjøpt meg en t610 og lurer på om det er mulig å bruke wap på telefonen gratis ved hjelp av en bluetooth-adapter på pc? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg vet i alle fall at det går ann å gjøre det motsatt.. Surfe på den bærbare pc'en via mobil. Er usikker når det går andre vegen, tviler vell egentlig på det. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kan du bruke programmet nederst på denne siden? http://www.clubsonyericsson.com/en/softwar...are_windows.htm Remote control your computer via bluetooth! Christersson PcControl Version 3.4.35 Valid for T68i and T68 It actually works with infrared and the cable too, but the hit is that you control your Winamp music, check mail or whatever from another room in your house. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det skal gå an ja. Du mener at telefonen bruker PC-en's internettoppkobling? Det går i hvertfall på Nokia 3650. Prøv å lag en ny GPRS oppkobling (tilgangspunkt) med standardverdier, og koble mobilen til PC'en med bluetooth (slik at det er en akiv forbindelse). Når telefonen ber deg velge hvilken oppkobling du skal bruke, velger du den nye du laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå