ÆddaBædda Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei! Jeg satt å tenkte på Noe her forleden. Husket at jeg hadde sett En film, der en gnidde rumpen sin og feis mot puta til kompisen. Kompisen voknet opp med utslett i ansiktet. Er dette bare tull eller fungerer det faktisk slik? Vis det gjør det, gleder jeg Meg til bedrive litt pute-terror mot kompisene mine og farsan:P Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har hørt en eller annen gang at man kan få pinkeye hvis noen fiser deg i ansiktet. Men dette er noe jeg har hørt en eller annen gang Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Men dette må prøves før vi avskriver det helt! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Åh! Hvilken film er dette fra? Kan huske jeg har sett den scenen. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Mulig jeg har sett det på film, men vet ikke helt. Dickieboy, prøv det ut. Først fiser du på puten til noen, så fiser du dem i øyet. Resultat godtas med bilde. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DKp-GgXqzCE&feature=related Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Jaaa, knocked up var det ja.. Haha, søstra mi tvingte Meg med for å se den på kino... Det var Meg og 4 Andre men I hele kinosalen:P Men filmed var grei den, men litt for jævlige detaljer Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det kalles en fødsel og er det mest naturlige som er. Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Skal prøve det ut imorgen, da jeg skal til en kompis:D Så resultatet kommer imorgen Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 bare kødd- hvis ikke man fiser utslett da Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Det kalles en fødsel og er det mest naturlige som er. Men også en av de rareste, ekleste og mest avskylige tingene du kan plante inn hodet på en 15 åring som hadde mareritt neste kveld:( (x Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Noe er galt med folk. Bestialske motorsagdrap og mitraliøsemassakrer går bra, men en liten fødsel er nok til å skape traumer. 3 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Knocked up ja... trodde faktisk jeg hadde hørt det fra noen sakskyndige eller noe.. Hva annet har jeg sett på film, som jeg tror er sant? This changes everything! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fødsel er heavy nok for min del, får flashbacks etter den natten jeg bevitnet det.. Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Gruer Meg til det blir min tur å bevitne et naturlig mirakel Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er det største jeg har opplevd uten tvil, bare husk å ikke se når det som kommer etter ungen kommer. Når det er sagt, er jeg mildt sagt ikke noe fan av blod i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 HAhahaha, fikk meg en god latter. Tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er det største jeg har opplevd uten tvil, bare husk å ikke se når det som kommer etter ungen kommer. Når det er sagt, er jeg mildt sagt ikke noe fan av blod i utgangspunktet. sorry, but i lol'd there Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå